Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ağustos '13

 
Kategori
Şiir
 

Ab-i Hayat

Ab-i Hayat
 

asimetrik hayat..


Bir bıraksanız beni

Ne deliliklerim ortaya çıkacak

Ne yangınlarım

Ne yağmurlarım

Ne rüzgarlar çıkacak bi bıraksanız..

Ezberlediğim adımlarımdan vazgeçer miyim

Bi bıraksanız

Unutur muyum konuşmayı, çığlık atsam sadece

Sussam anadilimmiş gibi

Bi koyversem kendimi

İnci mi çıkar kefal mi

Bir kerecik

Assam kendimi suya

Yakalanmasam sevdiklerimin hastalığına

Gözyaşına

İçyangınına

Yakalanmasam sevmediklerimin öfkesine

Nefretine

Acımasızlığına

Herkes olamam ki

Bulabilsem beni

Kalsam bir başıma

Ahh ahhh

Canımın yangınında nasıl da kahkaha atabiliyorum..

*

Alnımdaki damarım şişmezdi hiç

Çatlardım da orta yerimin şah damarından

Yine de 'bi fotoğraf çekinebilir miyiz' komutundaydım

Çatlardım, put gibi

Fışkırırdı içimde hayat da

Gösteremezdim

Gösteremedim kimselere

Damar damar figanda

Figuranlarım olan damarlarım bile yarı yolda bırakmışken beni

Kim inanır, nasıl inanırım bana..

*


Güzeller güzeli

Gözleri yeşil yosunu

Yüzü nur, alnı secdeye dayanmış

Çıtkırıldım çiçeğim

Eklemlerini yoklamış önce ruhu

Romatizma etmiş

Oturduğu yerde duramamış, yattığı yerde yatamamış

Alnının damarı hiç şişmemiş

Şah damarı fırlamamış

İki küçük bebeğine, yerinde duramayan ağrılarıyla

Yemekler yapmış oyunlar oynamış

Benim küçük kuzenim

Romatizma değil

Ruhu hastaymış

*

Hiç bırakmasaydınız beni

Düşüncelerimin özgürlüğünde boğmasaydınız

Madalyonu çevirtmeyi öğretmeseydiniz

Kemirmeseydiniz içimi

Gecede kalmış ruhumu

Azad edebilsem güneşe..

Unutsam herşeyi

Herşeyi

Herşeyi

Lethe..

*

http://www.youtube.com/watch?v=ncJxGurA6PE

 

 

 
Toplam blog
: 164
: 380
Kayıt tarihi
: 19.09.08
 
 

"Ne yormak istedim seni. Ne de yormak kendimi. Çok çalıştım Gitmeye de kalmaya da… İkisi de aynı acı..