Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mayıs '16

 
Kategori
Güncel
 

AB Türklere vizeyi Şengen’de para harcasınlar diye veriyor

AB Türklere vizeyi Şengen’de para harcasınlar diye veriyor
 

Valla ben cahilim, böyle anlıyorum; çünkü böyle bir kıyak için neden bulamıyorum. Ayrıca hak ettiğimizi falan da düşünmüyorum. Ne yaptık ki…

Aklıma bazı şeyler gelmiyor değil. Her ne kadar Avrupa kapılarında olsa da Türkiye siyasi olarak doğuya kayıyor. Bunun yarattığı endişe olabilir.

Çok bekledik, belki de ayıp olmasın diyedir. Mülteci konusunda gösterdiğimiz fedakârlıkla vizeyi hak etmişizdir. Erdoğan’ın restleridir belki. Koca Rusya’ya (hem de Avrupa’nın pek sevmediği) “Yine olsa yine düşürürdük” demesi. Abimiz ABD söylemiştir.

Benim dediğim neden pek akla gelmemiştir herhalde. Koca Avrupa üç beş Türk’ün hamburger parasına mı kaldı? Avrupa krizde. Ekonomik geleceği ile ilgili endişe taşıyor. Türkler de malum Türkiye’de aç Paris’te vip. Araplardan kazanıp bize harcasın diyorlardır.

Avrupa rüyası bitti, artık onlar için de ekmek aslanın ağzında. Ama Türklerin Avrupa rüyası devam ediyor. Enteresandır biz kurtuluşu AB’ye girmekte görürken onlar da hamburger meraklısı Türklere umut bağlamış durumda. AKP’li bakan “Yardım edebiliriz” demedi mi?

Vize olsa nolur olmasa nolur, kaçak Türkler kaçıp kaçıp gidiyorlar. İş aramaya gelse bile yine de cebinde üç beş kuruşu vardır; zaten arasa da bulamayacak.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..