Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Haziran '07

 
Kategori
Siyaset
 

Abartmayın efendim

Pek iç açıcı bir konu olmasa da yazmak istedim, seyahat, yeme-içme, bilim, edebiyat, spordan uzak olsa da vahim bir konu..

Bir şehit daha verdik vatan uğruna geçen hafta.

Yine PKK tarafından düzenlenen bir suikastte, bu sefer Gümüşhane’de bir askerimiz toprağa verildi. Bir anne dualarla vatan borcunu ödetmeye gönderdiği evladına bir cenaze töreninde kavuşuyor, yine dualarla.. Yanaklarından gözyaşı, yüreğinden kan damlayarak yolcu ediyor o canından kopan evladını.

Ailesi Denizli’de yaşıyormuş, anne bir yangınla ağlıyor..

Genç bir insanın daha hayatı sona eriyor engellenemeyen terör yolunda..

Anneler, babalar, kardeşler, sevgililer, nişanlılar, eşler ağlıyor yürekleri yanarak..

Biz bunları gazetelerden okuyoruz, televizyon kanallarından izliyoruz..

Televizyon kanallarının yayınlarında görüyoruz cenaze törenlerinde neler yaşandığını..

Sayın başbakanımız şehit cenazelerinin kanallar tarafından “abartılı” olarak yansıtıldığını söylüyor. Başbakanımız kaç şehit acısı yaşamış ya da kaç şehit vermiş ve bunu söylemiş bilmiyorum.

Birkaç şehit cenaze törenine katılıp yuhalandığı ve sindiremediği için artık katılmıyor törenlere.

Başbakanımız artık cenazelerde kendisi için söylenen sözde ağır, sözde doğruluk payı olmayan sözlerin sahiplerini mahkemeye veriyor. Bundan daha kutsal hangi iş olabilir ki..

Diğer partilerin mensupları tarafından düzenlenmiş bir saldırı olduğunu savunuyor..

Ben daha fazla söyleyecek söz bulamıyorum.

Yorumu sizlere bırakıyorum.

Herkes biraz elini vicdanına koysa hiç fena olmayacak...

 
Toplam blog
: 6
: 491
Kayıt tarihi
: 12.06.07
 
 

Merhaba; 08/10/1980 İstanbul doğumluyum. 14 yaşımdan bu yana amatör olarak şiir, deneme, hayatın i..