Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Eylül '08

 
Kategori
Mizah
 

Abaza günlükleri

Abaza günlükleri
 

+ Ne yapıyorsun bakayım sen?

- Liste yapıyorum!

+ Ne listeymiş o?

-Evlenmeden önce çakılacak... eee... birlikte olunması gereken 50 kızın listesi

+ Öyle ayıp oluyor ama çakmak falan. Bayan okurlarımız olduğu gibi centilmen beyler de okuyor bizi

-Ne okuması ya abi kim okuyor anlamadım

+Sen anlamazsın boşver. Ver bakayım listeyi.

-Al abi...

+ Ne lan bu liste başı?

-Ne olmuş?

+BUR-ÇAK !!!

-(eşek gibi sırıtarak) eheheh. Ne komik tesadüf değil mi?

+Serkancım sana bir şey soracağım...

-(sırıtıyor hala)

+Hiç oturup ciddi ciddi, neden 32 yaşında bakir bir erkek olduğun hakkında düşündün mü gerçekten?

-Karıştırma abi sen onu şimdi. Dur bak listeyi bitireyim, sen o zaman gör benim performansı

+Ha listen eksik diye yani öyle mi tüm bu rötarın sebebi?

-Bence çok ciddi bir sebep...

+Bence çok ciddi sorunların var Serkan. (tekrar listeye bakar) Oha! Betül'ü beş numaraya yazılır mı lan... Burçak'ı tanımıyorum ama en azından iki numara olmalı Betül

- Abi sen ne anlarsın ya, versene listeyi bana.

+ Ebru da sekiz. Hay ben senin zevkine...

-Abi tamam ver listeyi haydi pişman etme beni. Bayan okur falan diyordun?

+Ya dur akıl mı kaldı bende... Gel beraber yapalım şu listeyi. Hem liste yapmaktan ne zarar gelir ki, nasıl olsa bir sonraki aşaması olmadı, hiçbir zaman da olmayacak değil mi?

-Öyle deme moralim bozuluyor.

+ Serpil yok bu listede?

-E daha bitirmedim diyorum abi yaa ohooo s.çtın zevkimin içine...

 
Toplam blog
: 295
: 733
Kayıt tarihi
: 28.09.06
 
 

Bugün ölseniz mesela, ya da hafifletelim biraz hadi, bu giriş çok karamsar oldu. Bugün ortadan kay..