Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ocak '18

 
Kategori
Güncel
 

ABD, PYD'ye Neden Silah Verdi

Günlerdir şunu düşünüyorum
Şu oyunbaz ABD
PYD’ye silahı neden verdi
Ve silah verdiğini neden duyurdu
PYD’yi güçlendirmek istedi diyelim
Kime karşı peki
Suriye’ye karşı mı yoksa
Türkiye’ye karşı mı acaba
Ve ABD
Silah verdiğini neden deklare etti
Bu tutum
Yakın müttefik devlete karşıysa
Tam anlamıyla alçaklıktır
Bu davranış
ABD’yi diğer müttefikleri
Karşısında da küçük düşürür
Ben diyorum ki
ABD bu silahları bağışlamadı sattı
Bundan 10 sene öncesinde
PKK’nın ABD’de 35-40 milyar doları olduğunu
Öğrenmiştim ben
Sanırım bu silahları PKK o paralarla aldı
Ve Kuzey Suriye’de bağımsız devlet kuracak
Doğrudan doğruya Türkiye’ye saldırmayı
Düşünmez diyorum ben
Bunlar deli diyorsak da zırdeli değiller herhalde
Dünyanın en güçlü ordularından birisiyle
Birden bire çatışmaya girmeyi düşünmezler
Onlar önce
Burada güçlenecek sonra da
Türkiye’ye saldıracaklar
Doğrudan Türkiye’ye saldırırlarsa
Bu onların sonu olur zaten
Çok kayıp verirler ve yok olup giderler
Bu noktada bir soru geliyor akla
ABD
Kuzey Suriye ve Kuzey Irak’taki kalabalık nüfusu
Türkiye’ye mi kırdırmak istiyor acaba
Hem satıyor hem söylüyor
Türkiye'ye haberin olsun bak diyor
Bilinen bir şey ki
Yahudi “arz-ı mevt” Megolaidea’sı
Nil’den Fırat’a kadar olan topraklar bizim olacak diyor
Buradaki kalabalık nüfustan da korkuyor
Yani olay
Çayın taşıyla çayın kuşunu vurmak oluyor
Burada güzel olan bir şey var ki
Türkiye bu konuda çabuk uyandı
Ve çabuk olarak da PKK planının üzerine gitti
Güzel sonuçlar almaya da başladı
Ordumuza başarılarının devamını dilerken
Şükranlarımı da sunuyorum
PKK oyunu böylece tutmayacak diye seviniyorum
Ve ABD’ye de
Bu alçakça yaklaşımından dolayı kınıyorum
Alçak diye haykırıyorum
İnşallah sonuçta mutluluk yaşanır
Sağlıcakla kalınız
 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..