Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Kasım '16

 
Kategori
Siyaset
 

ABD Başkanlık seçimleri Trump, Clinton ve pazarlık

ABD Başkanlık seçimleri Trump, Clinton ve pazarlık
 

İnternetten alınmıştır


Dünyanın dört gözle izlediği ABD Başkanlık seçimleri bana göre de sürprizle sonuçlanarak TRUMP kazandı. Böylece TRUMP’IN mantığı gücü CLİNTON’IN şöhretini yendi. 

1994 yılından erkek CLİNTON ABD Başkanı seçildiğinde dünyaya değişim mesajları verirken şimdi de TRUMP doğasıyla değişim enerjisi yaymakta.

En önemlisi hemen hemen sıfırdan dünya ölçeğinde bir emlak imparatorluğu doğuran mantığa sahip olması ve iş dünyasındaki ana ilkesinin PAZARLIK olması, sorunlara çözümcül yaklaşacağı intibaı oluşturuyorsa da ABD ye hakim güçlere küresel lobilere rağmen ne kadar inisiyatif kullanabilir.

OBAMA seçilirken CNN nin muhabiri bana sorduğunda ABD nin stratejileri değişebilir ama hedefleri değişmez OBAMA ABD nin yeni stratejisidir demiştim.  Şimdi aynı mantıkla düşünürsek TRUMP ABN nin yeni stratejidir diyemiyorum ve TRUMP, ABD nin hedeflerine yönelik dönüş yapar diye düşünüyorum.

Yine de PAZARLIKÇI mantığının dengeyi bulmakta fayda sağlayacağını düşüyorum AMA devletler üstü finans, silah ve enerji lobilerine rağmen işler yapamaz çünkü böyle bir durum ABD nin çöküşüne yöneltebilir.  

www.kadrikanpak.com

Bu blog Milliyet.com.tr sitesinden 57 kez görüntülenmiştir

 
Toplam blog
: 617
: 1221
Kayıt tarihi
: 03.12.07
 
 

Her kesimi anlama ve kabullenme bilincimle; her kişinin asgari yaşam şartlarına sahip olabildiği,..