Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ekim '18

 
Kategori
Güncel
 

ABD İstediğini Yapabilecek Güçte, Dünya Baş Edemeyeceği Gücün Daha Fazla Güçlenmesine İzin Vermemeli

ABD İstediğini Yapabilecek Güçte, Dünya Baş Edemeyeceği Gücün Daha Fazla Güçlenmesine İzin Vermemeli
 

Her istediğini yapabilecek güç dünya için tehlike.

ABD’nin izni olmadan dünyada hiçbir ülke hiçbir şey yapamaz.

Bugün için böyle, yarın gelir bahçenize oturur.

Sadece güçlü değil ayrıca emperyalist.

Bir gün öyle bir noktaya gelinir ki ABD halkının bile kendi devletine gücü yetmez.

Korkunç bir silah gücünden bahsediliyor. ABD’yi kim işgal edebilir, uzaydan mı gelecekler; bu silah niye?

ABD dünyanın yönetimini eline geçirmek istiyor, her istediğini yaptırtmak da dünyayı yönetmektir.

Niyetinin halis (insanlığın faydasına) olduğunu öğrenirsek düşüncelerimiz değişecek.

Ben Kerim Korkut hiç başkaları gibi düşünmüyorum. Yeryüzündeki demokrasi içinde yürütülen özgürlük hareketlerini destekliyorum. Hem benim öyle Amerikan karşıtlığı falan gibi fikirlerim yok. Artı emperyalizm denilen buysa ben de emperyalistim.

Ama durum endişe ettiğim gibiyse dünyanın harekete geçmesi lazım.

Ekonomik güçlenme korku yaratmıyor ama güçlenen ABD ise…

Koca Çin’e bile ayar veriyor… Her istediğini yapabilecek kontrol edilemez bir güç dünya için ciddi tehlikedir.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..