Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Şubat '11

 
Kategori
Siyaset
 

ABD’li Generallerin İstanbul kaçamağı…

ABD’li Generallerin İstanbul kaçamağı…
 

Haberlerde gözüme çarptı ABD’nin Ortadoğu’da görevli üst düzey generalleri İstanbul’daymış gerçekten merak uyandıran bir haberdi. Fakat izleyince yapılan habere güleyim mi? Ağlayayım mı? Şaşırdım. 

Haberde generallerin İstanbul’da Kapalıçarşı alışverişi konu ediliyordu. Ya bu haberi yapan bizle kafa buluyor dedim ya da haber yapmaktan habersiz birinin işi… 

Görevli oldukları bölgede cadı kazanları fokur fokur kaynarken bu adamlar buraya alışveriş yapmaya gelmeyecek kadar tecrübelidirler. Asıl sorulması gerekeni soramayacak kadar tecrübesiz biri mi? Bu haberi yaptı. Ya da direk soramayacağı için mi? Böyle bir haber yapmayı tercih etti… 

Bu generaller burada ne arıyorlar… 

Ortadoğu’nun işini bitirdiler sıra ülkemize mi? Geldi… 

Ya da ülkemizde kimlere brifing verdiler? Hangi nifak tohumları atıldı? Hangi kıvılcımların üzerine benzin dökmek için buradalar… 

Düşünüyorum bir anlam veremiyorum, görevli oldukları bölgelerde ayaklanmalar devam ederken bu adamlar buraları bırakıp ülkemize tatil amaçlı gelmemişlerdir muhakkak… 

İşte aslında bu soruların cevapları yakında ortaya çıkar… 

Yapılan uygulamalarla kendini gösterecektir. Kime neyin brifingi verildi, nerelere benzin döktüler, hangi guruplarla temas ettiler belli olur… 

Fakat benim merak ettiğim buna göz yumanlar kimler… 

Ülkemizde bulunan ve ABD’ye hizmet etmekle yükümlü olanlar… 

İşte bu guruplara hangi talimatlar verildi ve bizlerin başına ne gibi çoraplar örecek bu ziyaret… 

Bunun haberini yapması gereken medya neden halı haberi peşinde koşmakta… 

Bunların susma sebebi ne? 

Demek ki; medya bu konunun üzerine gidemediğine göre bunlar önemli bir görev amacı ile buraya toplandılar… 

Yoksa Kapalıçarşı alışverişi bahane… 

Bir ihtimalde bunların buraya toplanma amacı Türk Devletine gözdağı vermek mi? 

 

Saygılarımla 

Burçak YAZICI 

 

 
Toplam blog
: 168
: 1098
Kayıt tarihi
: 02.07.10
 
 

4 kasım 1996 yılında İstanbul'da dünyaya geldim. Bu sene ilköğretimden mezun oldum. Okul hayatımd..