Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ağustos '16

 
Kategori
Güncel
 

ABD taarruzda...

ABD taarruzda...
 

Öncesindeki yaklaşık onbin can kaybından bahsetmiyorum bile. Sadece 15 Temmuz darbe sonrasına bakıyorum. Önce FETÖ, sonra PKK ve şimdi de Gaziantep’te IŞİD.

Lafı uzatmıyorum, eğip bükmüyorum.

Amerika taarruza geçti.

FETÖ’nün elebaşısı Fethullah Gülen’in merkez üssü Pensilvanya. Yani Amerika’da üslenmiş.

ABD’nin potansiyel başkanlarından Trump, “IŞİD’i Obama’nın kurduğunu” söyledi[1].

Obama, PKK’nin Amerika’nın kara gücü olduğunu söylüyor[2]

Yani açık, net, tereddütsüz ortaya çıkıyor ki, ülkemize karşı 3 koldan saldırıya geçen FETÖ, PKK ve IŞİD ABD’yi temsilen saldırıyorlar.

Yani saldırının arkasındaki asıl güç ABD’dir.

Yani bize saldıran ABD’dir.

Yani 15 Temmuz FETÖ darbesi de, son iki günde PKK’nın Van, Diyarbakır Elazığ ve Bitlis’teki bombalı saldırıları da, Gaziantep’teki düğüne yönelik IŞİD katliamı da ABD’nin marifeti.

PKK, IŞİD, FETÖ… aldatmaca.

Düşman tektir.

Tesellimiz, saldırılar sökmeyecek, ulusumuz galip gelecektir.
 


 
Toplam blog
: 432
: 2964
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Mülkiye mezunuyum. Emekli müfettişim. Ankara'da yaşıyorum. S'oligarşi isimli kitabı yazdım. Kitap..