Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Şubat '12

 
Kategori
Şiir
 

Abdülkadir Güler'e şiir

Abdülkadir Güler'e şiir
 

Harran'da Atatürk Çiçeği / şiirler- Abdülkadir Güler ,İzmir 1986.


30 Kasım 2011 tarihinde Ankara 'da Özel 100. Yıl Hastanesi'nde bir kalp ameliyatı geçirdim. Ankara'da 45 gün kaldıktan sonra sağlıkla Söke'deki evime geldim. Bu arada beni ziyaret eden ve telefonla arayanlarım çok oldu. Geçenki yazımda " Ey Yarenler Nerde Kalmıştık?" başlıklı yazımda hepsine ayrı ayrı teşekkürlerimi yazmıştım. Bu arada beni arayanlar arasında Kırşehirli şairlerimizden sevgili vefalı dostum Vedat FİDANBOY'da bana bir şiir yazıp göndermişler. Sevgili Vedat FİDANBOY'A burada teşekkür ediyor ve bu güzelim şiiri bu köşemde sizlerle paylaşmak istiyorum.


Yazar olsam güçsüzüm, sarar beni havale,
Şair olsam şiirim, girer mahcup bir hâle,
Ressam olsam renginle sığmazsın her tuvale,
Kolay değil anlatmak, Abdülkadir Güler’i…

Her kişi kendin bilir, sen gibi âdem olsa
Dünya kitap kurduyla dolu bir âlem olsa,
Nehirler mor mürekkep, ağaçlar kalem olsa,
Kolay değil anlatmak, Abdülkadir Güler’i

İyisi mi sen beni, gel bu işten azat et,
Daha fazla yüklenip etme bana eziyet,
Bir şiire sığmaz ki, sen’deki o meziyet,
Kolay değil anlatmak, Abdülkadir Güler’i…


Vedat FİDANBOY
23 Aralık 2011- Ankara

 

 

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..