Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Eylül '12

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Abdülkadir Güler için

Abdülkadir Güler için
 

Vefalı bir dost Şair Erhan Tığlı


Ellinci yıla merhaba,

kısmet olursa bu yıl Sanat ve Edebiyat, kültür yolunda tam elli yıldır yolculuk yapıyorum. Koca bir 50 YIL  GEÇTİ.... Dille kolay... Usanmadan, yorulmadan ve şikayet etmeden  buralara kadar geldim. Hatta yıllardan sonra İngiltere gibi, Letonya gibi uzak diyarlara gidip yerli ve yabancı sanatçı dostlarla tanışma fırsatını buldum. Bu konuda ayrıca detaylı bir yazı elbette yazacağım. Şimdilik söz bana düşmez. Çünkü  " ben yaptım, ben yazdım, ben gördüm" demekten ar ediyorum.... Bir insanın kendi kendini övmesini asla uygun görmuyorum. Ancak yeri gelince bazı doğruları, gerçekleri de dostlarlarımızla  paylaşmak zorundayız.

 

Dostlarım,ve arkadaşlarım yazıyorlar sağolsunlar, varolsunlar...  Darısı onlara  da olsun. Şimdilik onlar benim için değerli bulduğum yazılar yazıyorlar. İstanbul'dan vefalı dostum, meslektaşım şair yazar ve güldürü, mizah ustası Sevgili Erhan Tığlı yazıyor.... Sevgili Erhan Tığlı'nın  benim hiç hak etmediğim övgülere değer kısa ve özlü bir yazısını burada sizlerle  gururla paylaşmak istiyorum. Ve Sevgili kadim dostum Erhan Tığlı'ya  buradan  binlerce teşekkürler ediyorum. ... Şimdi söz  sırası  Erhan TIĞLI'da... Tığ gibi delikanlıya kulak vermek  sırası onda...

 

*****

 

 

50. sanat yılın için istediğin yazıyı aşağıda sunuyorum. İstediğin yerde kullanabilirsin. Dost selamlar.

ABDULKADİR GÜLER İÇİN

Duydum ki sevgili Güler, 50.sanat yılını kutlayacakmış.
Ne mutlu yarım yüzyıl bıkmadan, usanmadan, yılmadan,

her türlü güçlüklere göğüs gererek yazmak,

edebiyat sanat ırmağına dalmak, ırmak olup akmak, ırmaklaşmak...
Adı gibi kadir bilir bir dosttur o. Kendisine kitap gönderen

şair yazarlara kuru bir teşekkürle yetinmez, tanıtır, eleştirir.
Kadri yeterince bilinmese de karınca kararınca çalışır çabalar,

ipekböceği sabrıyla direnir, güzeli iyiyi doğruyu arar;

dergi çıkarılması için önayak olur, yerel gazetelerde

sanat sayfası düzenler, gençlere yol gösterir...

 O gül erdir bana göre; gül diker, gül yetiştirir, gül taşır...
 İlgimizi ve sevgimizi eksik etmeyelim onun gibi gül erlerinden.
 Sevgili Abdülkadir Güler,
 Hiç solmasın gönlünün gülleri
 ötsün dalında mutluluk bülbülleri
 Nice 50 yıllara.

 

Erhan TIĞLI

 

13 Eylül 2012 /  İSTANBUL

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..