Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Nisan '07

 
Kategori
Blog
 

Abdullah Gül bloğunun sırrı

Abdullah Gül bloğunun sırrı
 

Biliyorsunuz ben günler öncesinden Abdullah Gül'ün Cumhurbaşkanı adayı olacağını bilmiştim. Bilmiyorsanız öğrendiniz. Bildim. Ben bildim. Ben Solohan. Girin sayfama okuyun. Sadece ben bildim. Blogda tek bilen bir bilen benim. Ali Gülcü bilemedi. Ümit Culduz da çatlasın bu arada. Çünkü ben bildim. Şaka bir yana bendeniz bir yıl önce Tayyip Erdoğan'ın Çankaya'ya çıkmayacağı yönünde bir kaç arkadaşla iddiaya girmiştim. Yani bunu bir yıl öncesinden tahmin ediyordum.

...

Gelelim nasıl tahmin ettiğime. Bunun nedenlerini o blogda sıralamıştım. Eğer Başbakan Recep Tayyip Erdoğan köşke çıkmış olsaydı AKP oyları gerileyecekti. Önümüzdeki Kasım seçimlerini muhtemelen şu an birleşmekte olan Milliyetçi-Muhafazakar Cephe kazanacaktı. Oysa şimdi AKP'nin oyları artıyor. Bir de Cumhurbaşkanı'nın dokunulmazlığı yok. Yani milletvekili gibi değil. Eğer Tayyip Erdoğan köşke çıksaydı hakkındaki fezlekeler gündeme gelecek ve mahkeme önüne çıkacaktı. Bu da hiç şık olmayacaktı.

...

Bu arada hemen editörlerimize bir sitemde bulunayım. Sevgili editörler bakın naçizane sizin bir blog yazarınız böyle bir tahminde bulundu. Efendim bu konuda ne bileyim bana bir kıyak yapmanız gerekmiyor mu? Bir mesaj mı atarsınız artık ya da blogda bir duyuru yapıp, "Bakın Solohan Cumhurbaşkanı adayını tahmin etti. Bundan böyle Solohan'ın tüm bloglarını okumak ve yorum yazmak mecburidir." falan gibi bir kural falan koyamaz mısınız.
...
Tüm blog arkadaşlarıma sevgiler sunarım.

 
Toplam blog
: 179
: 2576
Kayıt tarihi
: 21.01.07
 
 

Barışa ve kardeşliğe inanıyorum. Türkiye'nin yaşadığı tüm sorunların kardeşlikle çözümlenebileceğ..