Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

15 Mayıs '08

 
Kategori
Magazin
 

Abla kardeş genelevde!

Abla kardeş genelevde!
 

Hülya Helin Avşar Kardeşler


Aklıma geldi! Ne merkezde?

Biz magazin haberi vermiyoruz!

Magazin haberlerinin arkasını soruyoruz ve diyoruz Kİ merkezde ne var?

Bundan bir kaç ay önceydi magazin haberlerinde, Hülya Avşar ve kardeşi Helin Avşar'ın çekeceği film konuşuluyordu..

Bu filimde, Hülya Avşar genelev patroniçesini, kardeşi Helin de sermaye rolünde olacaktı.. Yeni çekilecek olan bu sinema filmi için, Avşar kızı haftada üç gün Karaköy'deki geneleve gidecek, yeni rolüne hemde iddialı bir şekilde hazırlanacaktı.

Hülya Avşar burada hayat kadınları ve oranın işletmecisiyle görüşecek ve çekeceği bu filim için, bilgi dağarcığını genişletecekti..

Bu arada Helin Avşar'ın ilk sinema filminde bir hayat kadınının rolünü üstleneceği haberini okumuştuk.. Şimdi bunları size niye mi hatırlatmaya çalışıyorum?

Magazin haberciliğinin öyle kolay bir iş olmadığını hep düşünürdüm ama bu defa başka!
Ben şimdi, o magazin haberlerinin, doğruluğunun peşine düştüm?

Şimdi soruyorum! ''Abla kardeş genelevde!'' ne merkezde?

''Melekler Yüreğinizden Öpsün..

''Milliyet Blog Magazin'' ve Gönüllü Magazin Muhabiriniz Çingen Sabiş :)

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..