Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Haziran '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
Okunma Sayısı
302
 

Abla sen sinirlisin galiba?

Abla sen sinirlisin galiba?
 

O değil de;

 Bi insan evladının üst komşusu hep mi başka gezegenden olur! Evlerinde yediklerinden içtiklerinden tutun da giydiklerine giymediklerine kadar ne var ne yok hepsi bizim balkonda.

 Kadın yine kapıya gelmiş, balkona düşen pantolonunu istiyor…

 - Güzel arkadaşım canım kardeşim, bu lanet çamaşırları neden mandallamıyosun da her defasında soluğu bizim kapıda alıyosun?

 - Mandal takıyorum ama rüzgar uçuruyoo

 - Bu nasıl rüzgardır nasıl mandaldır, niye bizim çamaşırları uçurmuyo da hep senin çamaşırları uçuruyo!

 - Abla ben balkona geçim pantolonumu alayım?

 - Ya bak anam babam, sen evinden çıplak ayak gelip merdivenlerden çıplak ayak inip evime çıplak ayak giriyosun her defasında ve ben bu duruma uyuz oluyorum!

 - Abla merak etme sen, benim ayaklarımın altı temiz, ben çok titiz bi insanım

 - Ben hiç titiz değilim ama evime böle giremezsin, anlıyor musun!

 - Napim abla, pantolon burada mı kalsın!

 - İyi de sen bira şişelerini de aşağı atıyosun, meyva kabuklarını da, kuruyemiş kabuklarını da, izmaritleri de, hatta kızının oyuncakları bile bizim balkonda. Kapıya gelip canının istediğini alıp gidiyosun diğerleri balkonda fon olarak kalıyo!

 - Yok ablam ben atar mıyım hiç!

 - Senden başka kimse yok kiii! martılar mı gelip atıyo… ya hadi kızım hadi işim gücüm var oynayamam seninle. ne alcaksan al git. bak bidaha gelirsen seni içeri almam. çamaşırlarına da mandal mı takarsın zincire mi vurursun naparsın bilmem. Hatta çamaşırlarını hiç çıkarmadan üstünde yıka, asmak derdi mandallamak derdi olmasın!

 - Abla sen sinirlisin galiba?

 -  …

 O değil de;

 ‘Bu kadar yürekten çağırma beni/bir gece ansızın gelebilirim/beni bekliyorsan uyumamışsan/sevinçten kapında ölebilirim…’

 O değil de;

 İyi bayramlar.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

sanırım gönderdim.Ama nasıl gönderdim onuda tam anlayamasamda editörden geçecekmiş.Şimdi ne kadar bekleyeceğim..... BU ARADA HARBİDEN YARIN BAYRAM YANİ YARIN ÇİFTE BAYRAM YAPACAĞIZ DEMEKTİR YAŞASIN...İYİ Kİ BAŞIMDA HUNİM VAR :-))

DİLEK YILDIZI 
 18.08.2012 20:31
Cevap :
:) şimdi ne kadar bekleyeceksin bunu bilemem, yani bunun belli bir süresi yok. editörler inceledikten sonra uygun görürlerse yayına alırlar. yarın da olabilir bir hafta sonra da... :) kendine iyi bak huni kardeşim. :) iyi bayramlar.  20.08.2012 21:48
 

O değilde ben şimdi buraya yeni üye oldum. Burada kendi bloguma nasıl yazı atabiliri hala çözemedim. Yardımcı olursan sevinirim... Sakın sinirlenme valla uğraştım bir türlü başaramadım ...

DİLEK YILDIZI 
 18.08.2012 12:52
Cevap :
:)))) kendi sayfandan 'blog gir'i seçeceksin. ama diğer taraftaki gibi anında yayına girmiyo. önce editörler tarafından inceleniyo, onaylandığında yayına giriyo :) yok sinirlenmedim...  18.08.2012 15:34
 

BU KADARLIK ŞEYE BU KADAR KIZILIR MI ? :-)

DİLEK YILDIZI 
 15.08.2012 9:52
Cevap :
:))) kızılmaz dimi.. ah ben ah...  15.08.2012 16:46
 

iyide kim hala camasir kurutma isini kurutma makinesi yerine balkonda yapiyor? Ben galiba cok amerikanyali olmusum!Ama sinirli ablalarda yok degil hani! bence ikinizden biriniz tek katli bir eve tasinin sorun cozulsun! En cok sayin yazarim! Saylik ve saygiyla

Newyorker 
 16.06.2012 18:46
Cevap :
:)))) Sayın Yazarım, henüz çamaşır kurutma makinasına geçemedik. Şimdilik çamaşırlıkta kurutuyoruz ama bazılarımız mandal kullanmayı bilmediği için insan böle sinirleniyo işte. :) Sevgilerimle.  16.06.2012 23:35
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 1930
Toplam yorum
: 7351
Toplam mesaj
: 429
Ort. okunma sayısı
: 645
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster