Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Haziran '20

 
Kategori
Şiir
 

Ablaların Ablası Şermin

Kdz Ereğli vergi dairesinde oldu tanışmamız

O sicil şefiydi, ben memur takip sevisinde

Servislerimiz kaşı karşıyaydı, her gün görürdük birbirimizi

Tecrübeli bir şefti, koltuğu doldurudu, otorite tamdı

Otorite gerekliydi, yoksa, vatandaş işim olsun ister mevzuat bilmez ki

Sicil işleri hep ondan sorulurdu, hiç servis değiştirmedi

Ben ayrıldıktan sonra müdür muavini görevi verilmiş duydum

O görevi de layıkıyla yapacak birikimi vardı.

Ciddi bir duruşu vardı serviste, saygısızlıktan hoşlanmazdı

Beş yıl çalıştık aynı dairede birlikte, güzel yıllardı

Yemekli müzikli gecelerimiz oldu eğlendik

Dairede arkadaşlık dostluk çok iyiydi

İşlerimizi deçok iyi yapardık, mevzuata uygun

 

Kdz Ereğli kızıydı Şermin hanım, doğma büyüme bir mahallesinden

O daemekli oldu, ben de, Facebook'ta kesişti yine yolumuz

Tabi emekliyiz artık, resmiyet yok daha samimi olduk

Ablam sorun çıkarmıştı bana, sıkıntılı günlerime destek oldu

O ciddi Şermin hanım meğer ne güzel yürekli bir insanmış

Yorumlarıyla moral verdi bana her zaman sağolsun

Bir fotoğrafını koymuş Facebook'a tanımak ne mümkün

Kdz.Ereğşi'de çiçekli bir yeşillik içinde, güneş gözlüklü

Çok şık giyimli bir hanımdı, yolda görsem tanıyamazdım

Belki de selamsız sabahsız geçerdim aman aman

Yine torunlarıyla bir foto koymuştu, bir kız, bir kız bir oğlan

Oğlan küçük yakışıklı hele papyonu çok hoştu

Kız torun güzel kumrali daha mutlu olmak için ne arar insan

Tabi selam vermeden geçiliir mi, kızardı

Yaşça benden büyüktü Şermin hanım

 Manevi abla oldu bana zor anlarımda

Zaten gönlül listemde yazılıydı maliyeci meslektaşım olarak

Her meslektaşımın da adının yazıldığı gibi

'Ablaların ablasıŞermin abla' yazdım ilave olarak

Sağlıklı, huzurlu, mutlu bir yaşamın olsun Şermin ablam

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

'Ablaların ablası Şermin abla' 

 

 

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..