Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mayıs '08

 
Kategori
Şiir
 

Ablam

Ablam
 

Uzağı yakin eder ablam, özler özletir
Bir bakmışsın yanında, bir bakmışsın karşında, bir bakmışsın başucunda
Seslensen ses verir,
Ağlasan ağlar,
Gülsen kahkahalar atar seninle
Özlenene götürür ablam..
Bir bakmışsın uçsuz bucaksız bir bozkırda gözleri gözlerinde
Bir bakmışsın azgın dalgalarıyla denizde elleri ellerinde
Güzelliğe oturur ablam..
Karışır tüm renkler, tüm ahengiyle birbirine
Bir bakmışsın gökkuşağı altında renklerin cıvıltısında
Bir bakmışsın akarken yıldız tutunup kalırsın ay ışığına
Uzağı yakin eder ablam.. özlerrr.. özlerim ablamı...

TPR

Sanalda tanıdığım çok sevdiğim kardeşimin bana yazdığı bir şiirdi. En iyi dostum, sırdaşım , kardeşime buradan teşekkürlerimi borç biliyorum... iyiki varsın.. blogumu okuyan herkesle paylaşmak istedim. bu benim için bir onurdur.
ve hatta anneler gününde aldığım en güzel hediyedir. tekrar teşekkür ederim..
bu arada tüm annelerin annelerin gününü kutluyorum..sevgilerimle..

 
Toplam blog
: 88
: 850
Kayıt tarihi
: 08.10.07
 
 

İnsanın insanlara verdiği değerlere sahip çıkılmazsa İNSANLIK ölür.. Önce değerlerimize sahip çık..