Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ekim '07

 
Kategori
Özel Lezzet Durakları
 

Aboooooov !!!

Aboooooov !!!
 

Bugün benim için çok lezzetli ve neşeli birgündü. Öğle yemeğini işyerinde değil de dışarıda yemeye karar verdik. Tam 12 kişilik arkadaş grubu olarak söylemesi ayıp olmasın acılı dürüm yemeğe gittik .Bu gidişimizin bir anlamı da arkadaşımız Mete'nin ayrılışı adına . Beraber çalışıyorduk tersanede .Kendine göre haklı sebeplerinden dolayı ayrılmaya karar vermiş kendisi. Adamlar müthiş yapıyorlar bu işi. Burası Tuzla'da tersanelere yakın sayılır. Ama başka türlü anlatmaya çalışırsak, Tuzla - Termal Otel'e yakın hatta onun arkası diyim ben size. Dışarıdan bakışta ahşap ağırlıklı çalışılmış dış görünüm. Tahta masalar var minik minik tabureler eşliğinde. Üzerlerindeki örtüler de kilim desenli. Tam yöresel bir vurgulama yapılmaya çalışılmış adeta. Yerlere de çimen havası versin diyerekten yeşil kıvırcık halılar sermişler. Hani halısaha tesislerinde olur ya. İçeri girdiğinizde kendinizi bir anda sanki turşu fabrikasına girmiş gibi hissediyorsunuz. Neden mi?Aktarayım şimdi.

Duvarlardaki raflara ben sayamadım sanırım 1oo adet falan kadar var, turşu küpleri dizilmiş şeffaf. Ama ne turşular var. Lahana, karışık, şalgam turşusu, karnıbahar turşusu, tazefasulye ye ye ye.....Akşama kadar ye de mide kanaması geçir =))Sahibi Adana'lı kebapçı abimiz. Adana, Urfa Kebap , Şiş, Lehmacun ne ararsanız mevcut. Siparişinizi verdiğinizde beklerken sizi boş tutmuyorlar ( Bulaşıkları yıkatıyorlar dermişim =))) ) sizi.Şaka şaka.Beklerken dediğim gibi ; hemen önünüze turşu tabağını koyuyorlar .Yanına da acılı ezme. Ooooooh !!! Yeme de yanında yat.Akşama kadar bekle.Vallahi bu doğulular ağızlarının tadını biliyorlar kardeşim. O ne harika şeydir yaptıkları dürümler... Kola, ayran, akabinde yanında şalgam suyu da içebilirsiniz. İkramlarından hiçbirşeyi eksik etmiyorlar saolsunlar. Yedik, içtik ve de eğlandik tabii ki de. Biz beklerken, bizim tersaneden 3 tane arkadaşımız da geldi oraya. Herhalde bizden kimde buraya gelmiyor sandılar ki; bizi görünce önce bi afalladılar sonra gülüştük hep beraber. Oktay abi, Sema, bir de Elif gelmişti. İsimlerini sayayım da ayıp olmasın değil mi?

Beklerken bir yandan da şakalaştık, konuştuk. Benim karşımda Evren oturuyordu. Yanımda Gökhan, onun yanında Fenerli kardeşim Ayhan Öğ, onun yanında Gülseren, Fatih, masanın baş tarafında Tolga, onun yanında uzun arkadaşımız Fehmi, e tabii ki buraya gelmemize sebep olan arkadaşımız Mete, Fatma, c anım benim arkadaşım Nesrin ve başa döndük tekrar Evren. Nesrin doymadı tabii ki açboğazlı =)) bi yarım dürüm daha söyledi Gülseren de ona eşlik etti.Allah'a hamdolsun yedik, i çtik.Sonra hep beraber zengin kalkışı yaptık. Herkes kendi parasını kendi ödedi. Ama görecektiniz kalkışımızı. Hele para öderkenki halimiz görülmeye değerdi. Tek sıra halinde sıraya geçtik ödeme kuyruğuna. Gören de bizi bankada ödeme yapıyoruz da sırada bekliyor sanardı =)) Bize ağzımız kokmasın diye bi de sakız ikram ettiler, ben 3 tane aldım ama şu aç adam Evren varya. Kardeşim bu kadar beleşçi adam görmedim ben ya =)))) şimdi okusa kızardı herhelde =)))) Ama kızmaz ki biz onun yüzüne de söylüyoruz. Adam bir avuç sakız aldı kızın elinden. O kadar da çok para vermedik açıkçası. Dürüm + kola = 7 Ytl ödedik .Kusura bakmayın sizinde canınız istemiştir. Affedin beni =(((Ama eğer İstanbul da Anadolu yakasınde oturuyorsanız uğramanızı tavsiye ederim ADANALI ABOOOOOV DÜRÜMCÜSÜ'ne. 0216 447 36 10 TUZLA / İÇMELER

Kaynak Resim : http://eniyion.hurriyet.com.tr/default.aspx?mekanID=736&siraID=3500&hID=6409916&mKat=1

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..