Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Kasım '12

 
Kategori
Blog
 

Abudik gubudik tweet, tweet, lablublabaluba tweet!

Abudik gubudik tweet, tweet, lablublabaluba tweet!
 

Face denilen o acayip sitenin Messenger şeyinde karşılaştık Celal Çelik’le (Murakami). Müstearını özellikle yazıyorum zira güzide sitemizde “Celal Çelik’ler” bir hayli artmış durumda.


Sohbetin belini kırdık tabii gecenin bir yarısı.


Bu Celal Çelik’lerin okunma oranları ise bir hayli yüksek. “Aaaaa! Celal yazı girmiş” diye kaç defa tıkladıysam karşıma hep “Düzmece Celal’ler” çıktı! Bu ismi taşıyan üye arkadaşları tenzih ederim ama hayal kırıklığına uğramadım desem yalan olur. Burada değerli editörlerimizin de ihmalkârlıkları var elbette.


“Sayın üye; ‘Celal Çelik’ kontenjanımız maalesef dolu, kendinize yeni bir isim bularak başvurunuzu yapın” diye uyarılarda bulunsalar, bu tür yanlışlıkların önüne geçecekler. Ortada kasıt yok ama hani sanki editörler de “Bir Celal Çelik gider, bin Celal Çelik gelir” havasındalar.


Hani yani benim başıma gelse ortalığı birbirine katardım! Kırmadığım kalp, dağıtmadığım sayfa kalkmazdı! Pis dalardım pis! İkinci bir Ümit Culduz haaa? Hem de bu sitede? Hoş; editörler de müsaade etmezlerdi sanırım.


“Git kardeşim git, bir tanesi yeter!” derlerdi herhalde!


Tamam! Celal uzun zamandan beri yazmıyor ama boş durduğu yok!


Twitter şeyinde üleştirip duruyormuş.


Dün geceki messenger görüşmemizde ballandıra ballandıra anlattı bana…


“Öncelikle kalite var twıtter şeyinde” dedi…


“Takipçi sayım blogla ilgilenmeme müsaade etmiyor” dedi…


“Twitter, Milliyet Blog’a 5 çeker” dedi…(Valla dedi.)


“Twitter’de özgürlük var” dedi…


Yaaa sabır çekerek dinledim kendisini…


Bilmeyenler için anlatayım…


Yandex arama motorlarının egzozundan çıkan dumanlara göre Dünya’da 14o milyon twıtter kullanıcısı var. Bunların 3,8 milyonu Türk!  İşte Celal de bunlardan biri.


Yazım hakları yüz kırk (14o) karakterle sınırlı!


Celal ki; yazdığı zaman iki sayfadan aşağı yazmazdı blogda! Ben diyeyim beş bin, siz anlayın yedi bin karakter yani!


Celal’e soramadım tabii; “14o vuruşla neler anlatıyorsun” diye.


Sohbetin en koyu anında “Bırak onu bunu Kaptan, senin twıtter hesabın var mı?” diye sorunca; “Allah’ıma bin şükür yok öyle şeylerim” diye yanıtladım.


Ben bir garip MB üyesiyim. Twıtter şeylerinde işim ne?


Bin yılda bir “herze” yumurtlayacak olsam kümesime yumurtlarım.


Yegâne takipçim Başak Hanımdır.(En ufak bir yanlışımı sektirmez)


Google Hanıma pek yüz vermem! Eh; o da bana vermez.


Alırım yazı başına 5o Avromu keyfime bakarım.


Anlaşıldı mı, Celal Efendi?
 

 
Toplam blog
: 312
: 1658
Kayıt tarihi
: 10.02.07
 
 

Önceleri konuşurdu insanlar, "yazmak", sonraların işi... Duygu ve düşüncelerimizin yanı sıra gözl..