Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Aralık '12

 
Kategori
Siyaset
 

Abuk sabuk düşünceler…

Abuk sabuk düşünceler…
 

Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, katıldığı bir televizyon programında “Ben bir BDP'li kadın milletvekiline çok kızıyordum, çok beddua ediyordum. Halen milletvekili bu insan ama onunla ilgili bir hatırayı dinledim, şimdi artık kızmıyorum. Çünkü 17 yaşındaki bir genç kızken Diyarbakır Cezaevi'nde o kadar ahlaksızca işkenceye maruz kalmış ki o kadar kendisini zorlamışlar ki ben de aklıma gelse dağa çıkardım” dedi.

Daha sonra da PKK elebaşısı, çocuk katili için, Hrant Dink'in eşi Rakel Dink'in, Dink'in cenazesindeki “Bir çocuktan, bir bebekten bir katil yaratan karanlığı sorgulamamız gerekiyor” sözlerini hatırlattı…

Sonra şöyle devam etti:  “İşte Abdullah Öcalan da aynen öyle, belki bir karanlığın kurbanı olarak bu yollara götürülmüş, sevk edilmiş, içinde MİT'in parmağı da olabilecek şekilde, başkalarının da desteklemesi suretiyle şimdi İmralı'da, 11-12 seneden beri tecrit halinde yaşayan bir insan. Ama bir çocukluğu, bir gençliği var. Türkiye'de yaşayıp da idam sehpasına gidenlerin, Hüseyin İnanlar ile Yusuf Aslanlar ile pek çoğuyla tarihte yolu kesişmiş bir insan olarak söylüyorum, Kürtlüğü inkar ederseniz, senin dilin yoktur derseniz, var diyenlere de cezaevi yoluna gösterirseniz bu işin çözümü olmaz.”

Ne demeli?

Bana kalırsa “Kim söylemiş” diye sormalı, cevabı Bülent Arınç olunca da “Eh… Söyler kardeşim, hiçbir zaman ağzının ayarı olmadı ki” diyerek geçmeli…

Bugüne kadar aklına geleni ölçmeden, tartmadan “Doğrucu” pozları içinde konuşan, konuşurken arada bir ağlamayı ihmal etmeyen tavrı ile insanları etkileme konusunda başarılı bir siyasetçi.

Önümüzdeki seçimde de aday olmayacağı için “Ölçüsüz” konuşması, konuşurken “Arkasını” düşünmemesi de çok doğal.

Siyasilerin ölçmeden, biçmeden dambul dumbul konuşmaları, fikir ortaya atmalarının sonuçlarındaki acıları, elbette millet olarak bizler çekiyoruz.

Bu da kuşkusuz o konuşmalardan biri…

XXX

Abuk sabuk düşünceler, konuşmalar sadece siyasetçilerde mi?

Değil…

Bütün dünyayı sardı…

Hani şu 21.12.20.12 tarihi…

N’olcakmış?

Sözüm ona kıyamet bugün kopacakmış. Dünyanın hemen her yerinde olduğu gibi, Türkiye’de de hazırlıklar var. Ege’nin şirin beldesi Şirince de bu hazırlıkların merkezi…

Bakın ben size söyleyeyim…

O tarihte kıyamet kopması bi yana, kötü bi şey olması bile mümkün değil.

Neden mi?

Çok basit…

24.12.2012 tarihi o tarihten çok daha önemli, çünkü benim doğum günüm ve bir yaş daha gençleşmenin tadına varacağım o gün…

19 ARALIK 2012
İBRAHİM PEKBAY
 

 
Toplam blog
: 1104
: 918
Kayıt tarihi
: 28.01.07
 
 

Emekliyim ama “Tekaüt” değilim. 1961 yılından beri değişik “Anadolu” gazetelerinde yazdım. 1984-8..