Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Haziran '13

 
Kategori
Şiir
 

Aç O Gül Cennet Sineni

Aç  O Gül Cennet Sineni
 

Gül sinesinde okları alan güzel

Beni yüreğimden vuran güzel

Salınarak gelen güzel

Sinesi cennet gülü olan güzel

Aç o gül cennet sineni beni sar güzel

Rahatlığım sen ile güzel

Yerden yere vurma beni güzel

Selametli gözlerinle beni süz güzel

Kuvvetli halim oldu senin ile güçsüz

Mücadele aşkım oldu sen ile eşsiz

Sinirlenince küsen, benden vazgeçen güzel

Aç  o gül cennet sineni, beni sar güzel

Güzeller gönlünde sırrını saklamaz

Akıtır su sesi  gibi akar gönüllere saklamaz

Dudakları bal, yanakları kiraz güzel

Aç  o gül cennet sineni, beni sar güzel

Kibirlenmek, gururlanmak yakışmaz güzele

Kalbine imanı yerleştir güzel

O imanın güzelliği ile beni bir gör, gönlüme sokulsana güzel

Hayatın cevheri olan aşkı ile bedenime dokunsana güzel

O kalbin ile bu kalbimi bir süz hele

O deniz gözlerinle al götür beni ummanlara bir hele

Dudakları bal, yanakları kiraz güzel

Aç  o gül cennet sinen ile, beni sar güzel

Gönlünde gül bahçesi yetiştiren güzel

Yüreğime aşk elbisesi diken güzel

Bayramlık gül yüzünle, aşk elbisemi biçen güzel

Aç  o gül cennet sinen ile, beni sar güzel

Candan tatlı olan tatlı güzel

Aşk badesini sunan güzel

O gül cemalini göster, süzülen güzel

Aç  o gül cennet sineni, beni sar güzel

Sevgili canan, güzellik iman sahibi canan

Bu gönlümdür sana akan ve kanan

Hayatın cevheri olan aşk gibi akan ve yakan

Gönül alan kalbimi çalan

Gönlünü kapatma ey dilberi ,özümü yakan

 Gönül bahçeme Işık saçan

Dudakları bal, yanakları kiraz güzel

Aç  o gül cennet sineni, beni sar güzel

Çağır beni ol gül sinene sarılayım

Öp de kiraz dudaklarından öpeyim

Sar de seni dünyalar kadar sarılayım

Hak yolundan çıkmadan gül sineni koklayayım güzel

Camdan bakar beni süzer

Özü özümden gezer

Sözü sözüme geçer

Bakışı deler geçer

Aç  o gül cennet sineni, beni sar güzel

Bol yağmur ve rahmetle ömrüme yağan güzel

Hediye ve ihsan olarak beni seven güzel

Sevgili maşuk sevilen, endamını süzen güzel

Dudakları bal, yanakları kiraz güzel

Aç  o gül cennet sinen ile, beni sar güzel

Bu söylediklerim hakikatlerdir

Gönlümde sana akan güzelliklerdir

Sensiz ve iman ile geçsin günlerim

Hep senin ile açılsın gözlerim

Sensiz yağmur vermeyen bulutum gibi gezerim

Her düşümde senin ile gülerim

Görmediğimi bilmediğimi senin ile sezerim

Aç  o gül cennet sinen ile, beni sar güzel

Kul Mehmet açıktır bu sözlerin

Herkes böyle sevsin isterim

Celal  sahibi Cemil olan Cenab-ı Allah cümlesine

İman ile yaşayarak

İman ile ölmeyi nasip etsin cümlesine, cümlemize.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
Toplam blog
: 959
: 197
Kayıt tarihi
: 04.06.13
 
 

Ben Mehmet Aluç 1962 Malatya Doğumlu. Ortaokul mezunuyum. Çocukluğumda okuma hevesim Tarkan çizgi..