Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Nisan '10

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Aç bir aslanla yaşayabilir misiniz?

Aç bir aslanla  yaşayabilir misiniz?
 

Yerel radyoda bir program dinliyorum

İdeolojime, düşünceme ters düşse de konuşulanlar dinlerim.

Ama bu dinlediğimde gözlerimin fal taşı gibi açılmasına sebep olan bir programdı.

Aslında bir bölümü.

Mersin gündemini ele alıyordu

İki konuşmacı gündemi değerlendiriyordu.

Ali Doğan’ın konuşmasında” Nükleer santrale karşı değiliz, yerine karşıyız “cümlesini bizlerle paylaştı yorumcular..

” Nükleer santrale karşı değiliz, yerine karşıyız “cümlesine takıldım abi ya.

Çarşı her şeye karşı gibi de değil artık.

-Havaalanındaki gibi mi?

-O apayrı konu, karıştırmaaaa…

-Emrin olur.

-Acaba ben mi yanlış anladım dedim kendi kendime.

- Yoo…

Konuşmanın devamında, yanlış anlamadığıma kanaat getirdim.

Yerine oteller yapamayacaklar, yazıkkk!

Üzüntüleri o yüzden.

Yoksa kim korkar nükleerden?

Korkmayı bir yana bırak,

Nükleer santralede karşı değillermiş canım..!

Neden karşı olsunlar ki?

Ne zararı var ki?

Günahını alıyorlar zavallı nükleerin.

Hangi insana zarar vermiş k?

Hep fayda vermiş.

Zaten dinlediğim yorumcularda yerin hükümet tarafından değiştirilmeyeceğini ve

“Nükleer santralle yaşamayı öğreneceğiz” diyorlardı.

Abovvvv!

Fal taşı gibi açılan gözlerim sayelerinde uzun süre ayni kaldı.

“Nükleer santralle yaşamayı öğreneceğiz”

“Fransa’da otellerin komşusu da santralmiş”

Vay be…

Öğrenecek vakit olur mu acaba?

Yazı tura atalım en iyisi.

Nükleer santralle yaşamak, aç bir aslanla yaşamak gibi.

Saniyelik nefes almak…
 
Toplam blog
: 334
: 456
Kayıt tarihi
: 26.07.07
 
 

Yaşama değer veren bakış açısıyla biraz antika sayılabilecek düşüncelere sahip bir insanım. Geçmişte..