Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Nisan '09

 
Kategori
Şiir
 

Aç karnına içilirse ...

Aç karnına içilirse ...
 

Dünya sana güzel.


Hani diyorum hiç çalışmasam
Yan gelip yatsam
Bir araba bir ev alsam
Yanında tekne boğazda bir yalı kapsam

Olmaz mı
Allah için söyle, yakışmaz mı

Hani diyorum tüm kızlar beni sevse
Kadınlar her gece beni deli etse
Şu gönlüme biri gelse, biri gitse
Ayşe, Fatma benim için delirse

Olmaz mı
Lokum gibi çocuk, yakışmaz mı

Hani diyorum herkez yazdıklarımı okusa
Her şehirde heykellerim yapılsa
Tüm insanlık bana saygı duysa
Kitaplarım yok satsa

Olmaz mı
Edebiyat tarihine adım yakışmaz mı

Hani diyorum
Her sabah farklı bir melekle uyansam
Her zaman kahvaltımı yatağımda yapsam
Nazım olsa kaprisim olsa
Bana bakan mavi gözlü bir dilber baş ucumda kalsa

Olmaz mı
Yakışmaz mı

Geceleri kapı kapı dolaşsam
Her yaştan dostluklar kursam
İçsem, şarhoş olmasam
Sevsem, aşık olmasam
Gezsem, gönül günül dolaşsam
Yorulmasam
Hiç
Yalnız kalmasam
Dokunsam
Kural tanımasam
Arsız olsam
Büyümesem çocuk kalsam
Yatsam kalksam yaşlanmasam

Ah ulan ah
olmaz mı
Allah için söyle
Yakışmaz mı


TuNç

 
Toplam blog
: 151
: 911
Kayıt tarihi
: 16.02.08
 
 

İstanbul doğumluyum. İlk öğretim, üniversite, askerlik ve evlilik hazırlıkları sıralamasında stan..