Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ağustos '13

 
Kategori
Şiir
 

Aç o gül sineni

Aç o gül sineni
 

Sevgili yar.


Aç o gül sineni beni sar nazlı yar 
Koklayayım o güzel sineni  gönlümce yar  
Bir ömür mutlu olayım seninle nazlı yar 
Vuslat muştulu kavuşayım sana yar 
 
Açtım sana sinemi gel sarıl bana  yar 
Kokla gül sinemi bu can artık senindir 
Bir ömür bu yar artık seninledir üzülme yar
Ömrümüz son nefesimizde nihayet bulsun yar
 
 
O gül yüzündür beni isyan pençesinde kurtaran 
Aşkın odunda tatlı hazlarla mecnun yapan 
Çiğ tanesi gibi gönlüme bahar gibi yağan 
Bir yürek dolusu közle beni seven saran canan
 
Toplam blog
: 959
: 197
Kayıt tarihi
: 04.06.13
 
 

Ben Mehmet Aluç 1962 Malatya Doğumlu. Ortaokul mezunuyum. Çocukluğumda okuma hevesim Tarkan çizgi..