Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ocak '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Acaba boşansam mı?

Acaba boşansam mı?
 

Bugün canım çok sıkkın...acaba boşansam mı?

Tek başına birşey yapamaz oldum. Heryere beraber git,beraber çalış...

O iş için yalnız seyahat eder sen gidemezsin. Gezmeye yalnız gidemezsin...hep onun müsait zamanını bekle dur.

Bugün MB nin İstanbul'da toplantısı var biliyorsunuz. Gidelim dedim, tamam dedi...

Kaç gündür binbir hevesle hazırlanıyorum,tamam hiçbirini tanımıyorum ama uzun zamandır birbirimizi yazılarımızdan tanıyoruz. Daha önce başka bir blokta arkadaşlarla buluşmuş ne hoş saatler geçirmiştik. Dostlarımız hanesine ne güzel insanlar eklendi...işte ne güzel bir fırsat daha...

Ben de biliyorum iş görüşmesi yapmak için hafta sonu, denk geldi. Tamam sen işine toplantılarına bak...ben gideyim sen sonra belki katılırsın... katılamazsan da ben kendim dönerim dedim.

Tek kelime...

-Olmaz !

-Ama neden olmaz?

-Canım hava soğuk yollarda üşürsün,aktarmalı gideceksin yorulursun.

- Sıkı giyinirim hem otobüs saatlerini araştırdım fazla beklemeden giderim.

-Gece tek başına otelde kalamazsın!

-Neden kalamayacakmışım koskoca otel bir sürü insan var, üstelik birçok bayan arkadaş var,belki biriyle aynı odada kalırız,sabah da dönerim.

-Olmaz

-Ama benim canım çok sıkıldı, kaç gündür hatta haftadır şöyle bir hava almadım

-Söz yarın dönünce seni gezdiririm...

-Ama ben arkadaşlarla tanışmak ve beraber olmayı daha çok isterim...

- Ne gerek var yalnız gideceksin? Başka toplantılar da olur.

-E iyi tamam :((((((

Ama ben gitmeyi çok istiyordum...yaşım gelmiş 55 e hatta 56 olmak üzere ve ben,hala kendi istediğim bir yere gidemiyorum.

Yok yok bu adamı boşamayı ciddi olarak düşünmem lazım:))))

 
Toplam blog
: 351
: 3216
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Emekli olmaya çalışan bir sanatçı,yazmaktan büyük keyif alıyorum. Kocaeli Gölcük' de oturuyorum e..