Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ocak '08

 
Kategori
Futbol
 

Acaba bu sefer olacak mı?

Acaba bu sefer olacak mı?
 

Evet, acaba bu sefer olacak' mı? Yıllardır Galatasaray' ın Fenerbahçe' yi Kadıköy' de yenemediği malum, acaba bu sefer şeytanın bacağını kırabileceklermi. Bakıyorumda Galatasaray' da Lincoln olsun Nonda olsun hepsi sakat diyorlar, peki o zaman hangi futbolcularıyla Fenerbahçe' yi yeneceklerini iddia ediyorlar. İşin gerçeği bana soracak olursanız Lincoln ve Nonda gibi iyi futbol oynayan futbolcuların gerçekten bu maçta oynamasını bir futbolsever olarak çok isterim.

Çünkü benim bildiğim futbolda güzel oyun vardır. Takım şu yada bu diye ayırt etmemek gerekiyor. Tamam kabul ediyorum, sıkı bir Fenerbahçe' liyim. Fakat en çok dikkat ettiğim ve üzerinde durduğum konu futbol müsabakalarının gerçekten centilmence ve adına yakışır bir şekilde oynanmasıdır. İnanın bana her ne kadar atak ve hızlı futbol oynanırsa takımlar hangisi olursa olsun, seyirciler çok beğenir. Bu tabi benim görüşüm. Bu arada Sn. Adnan POLAT hala herhangi bir girişimde bulunmadı (Maç ile ilgili yorum yada beyanat olarak). Yani işin gerçeği beklerdim bir iki cümle söylemesini. Her neyse, nasıl olursa olsun yeterki pazar günü izleyeceğimiz futbol bizlere ve bütün futbolseverlere büyük zevk versin ve tabiki Fenerbahçe' m kazansın.

 
Toplam blog
: 12
: 922
Kayıt tarihi
: 31.01.08
 
 

"En büyük kabadayılık efendiliktir" felsefesi ve ilkeleriyle sürdürdüğüm hayatıma, muhasebe mesleğin..