Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Şubat '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Acaba doğru kişiyle mi beraberim?

Acaba doğru kişiyle mi beraberim?
 

tutkukarablogspot'dan alıntıdır.


Hepimiz bazen merak ederiz ve birilerine sorma, onlardan onay alma ihtiyacı hissederiz; Acaba doğru kişiyle mi beraberim? Hayatımın kadını/ erkeği o mu? Onunla mutlu bir gelecek mümkün mü? Bana ne derece uygun diye sorarız.

Sürekli eleştirdiği için onun istediği gibi giyinmeye çalışıyorum.
Öyle hayat dolu oluyorum ki, kendimi çok güzel/ yakışıklı hissediyorum.
Önce birbirimizle konuşup aynı tarz ve aynı renkte giyinmeye özen gösteriyoruz.
Saatlerce hazırlansam da kendimi yeterince güzel/ yakışıklı hissetmiyorum diye düşünürüz.

Onun arkadaşlarıyla buluştuğumuzda…

Çok güzel vakit geçiriyoruz. Artık onlar benim de arkadaşım sayılır.
Arkadaşlarının yanında tamamen farklı biri oluyor, o halini beğenmiyorum.
Beni arkadaşlarıyla bir araya getirmekten özellikle kaçınıyor.
Sürekli ilişkimizin ne kadar güzel olduğundan bahsediyoruz.

Kişisel sorunlarımı...
Problemim olsa bile yokmuş gibi davranıyorum, onu sıkmak istemem.
Onunla paylaşıyorum, fikirleri benim için çok önemli.
Onunla paylaşmamaya özen gösteriyorum, tavırlarından sıkıldığını farkediyorum.
Sadece ona anlatıyorum, başkalarıyla paylaşmayı tercih etmiyorum.

Benden önceki ilişkileriyle ilgili….
Konuşmamaya özen gösteriyor.
Her detayı biliyorum, biz birbirimizden bir şey saklamayız.
Olumsuz konuşuyor.
Yaşadıklarını ilişkimizle kıyaslıyor.

İlk buluşmamızda…
Çok heyecanlıydı, sürekli sakarlıklar yaptı.
Çok yoğun olduğu ve bana yeterince vakit ayıramayacağı konusunda beni uyardı.
Çok gergindi, benden hiç hoşlanmadığını düşünmüştüm.
Evlilikten bahsetmeye başladık.

Gittiğimiz bir yemekte garson siparişi yanlış getirdiğinde…
Yemek boyunca bütün aksiliklerin onu bulduğundan yakındı.
Benim yanımda olduktan sonra ne yediğinin önemli olmadığını söyledi.
Sessizce garsonu yanına çağırıp, siparişinin düzeltilmesini rica etti.
Garsonu azarlayarak uyardı.

Arkadaşlarının…
Onu kıskandığını ve çekemediklerini düşünüyor.
Benimle birlikte olmaya başladıktan sonra onlarla görüşmemeye başladı.
Herbirinin hayatında birer renk olduğunu düşünüyor.
Pek arkadaşı yok.

Tartıştığımızda…
Bir süre sonra oturup mantıklı bir şekilde sorunumuzun nereden kaynaklandığını bulmaya çalışırız.
Sonradan pişman olacağı kaba sözler sarfettiği de olur.
Günlerce geri adım atmaz ve benim özür dilememi bekler.
Biz hiç tartışmayız.

Karşı cinsten olan arkadaşlarımla görüştüğümde…
Kıskanmaz ama her defasında o da katılmak ister.
Sorun çıkarmaz, onun da karşı cinsten arkadaşları olabilir.
Bunu sorun eder.
Onların bana arkadaşça yaklaşmadıklarını düşünür

İş hayatında…
Başarılı olduğuna inanıyorum ama pek dile getirmez.
Hakettiği konumda olmadığını düşünür.
Başarı ikinci plandadır, birbirimize vakit ayırmamız herşeyden önemli.
Çok hırslıdır, iş arkadaşlarını rakip gibi görür .

Emin misiniz hala doğru kişiyle beraber olduğunuza ?

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..