Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Temmuz '09

 
Kategori
Şiir
 

Acaba öldüm mü ben

İzim silinmiş bu dünyada
Adım sanım bilinmiyor
Sokaklarda insanlar arık beni görmüyor
İçlerinden geçiyorum farketmiyorlar
Cansız bir varlığım sanki
Mezarım bile yok
Hiç gelmemişim galiba hayata
Aynaya baktığımda yüzümü göremiyorum
Nerdeyim
Kimim ben?
Uykum gelmiyor
Yemek yemek istemiyorum
Diğer insanlar gibi değilim farkediyorum
Gece oldu mu sokaklar boşalıyor
Ayak seslerimi duymak istiyorum
Olmuyor..
Sabah oldu mu güneş çıkıyor
İçimi ısıtan güneş değil artık
Ayaküstü konuşan bir iki insan görüyorum
Koşarak yanlarına gidiyorum
Sesleniyorum ardından
Duymuyolar
Aralarına giriyorum
Görmüyorlar
Öylece çekip gidiyorlar
Nefes aldığımı farkedip rahatlıyorum
Ama hala korkuyorum
Acaba Öldüm mü ben?
Peki öldüysem neden burdayım
Yani dünyada
Hani cennet cehennem vardı
Hani oraya gidecektik
Bir görev verilmiş sanki bana
Bitirmeden gidemeyeceğim
Ama görevim ne
İşte bunu bir türlü bulamıyorum...

Yusuf Sezgin AYBEY

 
Toplam blog
: 74
: 579
Kayıt tarihi
: 29.06.09
 
 

1987 Muğla doğulmluyum. İlk ve orta öğretimimi yine aynı şehirde tamamladım. Şu anda Akdeniz Ünivers..