Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ekim '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Acaba

Acaba
 

Malum-u vechiniz üzere blog ortamı tüm yazarların görüş ve düşüncelerini özgürce ifade edebildiği bir platform. Ama sanki şöylede bir sorunumuz var. Yorumlar ve cevaplarla ilgili bölümleri okuduğumda şöyle bir tespitim oldu. Hemen hemen herkes azami derecede fikir birliğine varıyor. Herkese göre türban sorun olmamalı, gelin-kaynana programlarına bakılmamalı, magazin programlarına çeki düzen verilmeli, futbol anarşisine son verilmeli falan falan... Yani genel geçer doğrularda yazarlarımızın hepsi hem fikir. Ya diyorum kendime madem halk böyle düşünüyor nasıl oluyoda ülkede gündemi bunlar teşkil ediyor. Bu şablona bakınca kendime şu soruyu sordum. Hemen hemen herkesin onayladığı doğruları yazılarında aktaran ben gerçek hayatta da böyle miyim? Acaba gelin-kaynana programlarına bakmıyor muyum, tribünde hiç küfür etmedim mi, Sibel Can'ın tangasını gerçekten önemseyerek izlediğim bir vtr yada proğram olmadımı.

Aslında asıl soru şu galiba. Yazılarımda gerçekten dürüst müyüm. Yoksa düşündüklerimle yaptıklarım farklımı. ACABA sizde bunları kendinize hiç sorudunuz mu. Masum bir merak işte.

 
Toplam blog
: 18
: 381
Kayıt tarihi
: 03.10.07
 
 

1981 yılında Konya'da dünyaya geldim. Şu an mağazacılık işiyle uğraşıyorum. Evli ve bir çocuk bab..