Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mayıs '08

 
Kategori
Mizah
 

Accık kilo verdim ama vermese miydim ?

Accık kilo verdim ama vermese miydim ?
 

komikresim.com dan alıntı


Müşterilerden bir abi, hatta amca ; - Dilek Hanım ne zamandır görüşemedik maşallah ne güzel zayıflamışsın. ( süzülmüşsün biraz)

Başını Pc den kaldırıp, yüzüne ani bir sırıtma yerleşen ben; - Aaaa hoş geldiniz, yaa evet verdim biraz :) ( Anammm birisi fark etti kilo verdiğimi, ne ısmarlasam ki)

Süzüm süzüm süzen abi, hatta amca; - Dilekciğim valla çok güzel olmuşsun ( eskisine nazaran)

Sırıtmaya devam eden ben ; teşekkür ederim, önce sağlık … (len ne çabuk “ ciğim “ oldum şimdi neyse eskiden çirkin miydim yav, ısmarlamıyorum bir şey vazgeçtim)

Sırıtmamı üstüne alınan karşımdaki koltuğa kurulan bey amca ; - Yaaa güzelim benimde biraz kilo vermem lazım ne yaptın anlatsana (senin kadar değil ama üç beş kilo versem yeter)

Hafiften yüzü düşen çalışmaya devam eden ben; - Diyetisyene gidiyorum, kişiye özel liste veriyor, bana uyan size uymaz ki ( ohaaa güzelim de olduk şimdi bakmıycam yaşına başına cırlıycam hee)

Israrla baştan aşağı süzen amca ; - Yaa valla maşallah yaa, kız bir kalk dön bakayım ne kadar vermişsin ?

Ya sabır çekmeye başlayan iç sesimin aksi yüzüme vurmaya başlayan ben; - Tamam S…. Bey valla utandırdınız yani abartmayın o kadar fazla da vermedim yani ( gel bi elle kontrol yapıcam demediği kaldı rahatsız mıdır nedir)

Gözünü sevdiğimin telefonu çalan bey amca ; - Yaa ben çıkmak zorundayım canım , sekreterden mail adresimi al da bana listeni yolla olur mu, olmadı cepten ara.

Yaa tabi tabi gülümsemesiyle onu uğurlayan ben ; - İyi günler ( Eve gelip anlatayım istersen, allahım ya)

*** Geçen seneden beri uzun aralıklarla gittiğim diyetisyenim sayesinde 15 kilo verdim.

Aldığım olumlu(!) tepkilerden biriydi bu :))))

Bu pazartesi tekrar rejime başladım en az 15 kilo daha vermem lazım, bilmiyorum artık ne gibi tepkiler gelir :)))

Tevekkeli değil ben her rejime başladığımda Tuğrul elinde iki poşet çikolata ve cipslerle eve gelir :)))


Not: Liste miste istemeyin :) en fazla diyetisyenimin adresini veririm :)))

 
Toplam blog
: 149
: 1089
Kayıt tarihi
: 24.08.07
 
 

Rakamlardan vakit buldukça harflere bulanan, okuyan, yazan bir mali müşavirim. Anneyim. Hayatı ya..