Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Haziran '14

 
Kategori
Şiir
 

Açelya

Sürgün yemiş yüreğimi al da git

Ruhumu azaba salma Açelya

Sensiz gecelere sığmaz düşlerim

Bana nedenini sorma Açelya

İçimde volkanlar yanar an be an

Her gece hasretten gergef işlerim...

Aşkın büyüsünü bozma Açelya.

 

Duysaydın gönlümün feryadını ah

Geceler bu kadar hoyrat olmazdı

Senli iklimlere umut götüren

Gemiler limana bomboş dönmezdi.

Kıraç yüreğime yağmur yerine

Gözyaşlarım bir kor olup akmazdı

Yeter. Hasretinle yakma Açelya...

 

Sen gittin, adını koydum bu şehre

Bu sokak, bu cadde, bu park Açelya

Doğan her bebeğin adı senindir

Her ağlayan benim, gülen Açelya

Kalksın ülkelerin sınır taşları

Bir tek hükümdar sen, bir tek dünya sen

İstemem bir başka dünya Açelya

 

Sürgün yemiş yüreğimi al da git

Ruhumu azaba salma Açelya...

Sevda pazarında ben bir köleyim

Al götür kapında her gün öleyim

Sensizlik ölümden beter Açelya

Yüreğim bir yangın yerine döndü

Al beni de götür. Götür Açelya 

 
Toplam blog
: 20
: 62
Kayıt tarihi
: 23.05.14
 
 

1951 yılında Elbistan'da doğdum. Mersin İlköğretmen okulundan mezun oldum Emekli olduktan..