Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Kasım '10

 
Kategori
Şiir
 

Acemi Boyacı

Acemi  Boyacı
 

Beyazdı bulutların rengi
Maviye boyadım beyazı
Mavileşti şimdi beyaz
Ben ve fırçam
Olduk iki haylaz

Bak hele
Şimdi o da ne
Henüz boya kurumadan
Bak başıma gelene

Gökyüzü kızdı bana
Dedi
Sorarım bunu sana

Al bana
Vur bana
Çal bana !

Şimşekler çakıyor
Kıvılcımlar akıyor
Ateş püskürtüyor habire
Yıldırım düştü düşecek
Yüksek bir yere

Gök gürül gürül
Gürlemekte
Yukarıdan tepeme
Gökyüzü çökmekte

Hayırdır inşaallah !

Durduk yerde
Birdenbire
Gök neden kudurdu
Ne sustu
Ne duruldu

Bu öfke bu hiddet
Banaymış meğer
Tüm şiddet

Boyadığım o şey
Gökyüzünün
Bulutuymuş meğer !

Boyar mıydım hiç
Bulutu maviye
Bilseydim eğer

Şimdi elimle silip
Gökyüzünün
Mavi boyasını
Çizip de bulutun
Yeniden aynısını
Beyaza boyayacağım

Bir daha ben
Beyazı anlamadan
Boyar mıyım gökyüzünü ?
Bulutu tanımadan

Acemilik işte! !

Elimin boyası ile
Karıştım usta işine
Gökyüzünü öfkelendirip de
Düşürdüm peşime

Muzaffer Yıldırım

 
Toplam blog
: 1614
: 178
Kayıt tarihi
: 12.09.10
 
 

1945 Mucur Doğumlu. Emekli öğretmen, evli ve çocuklu Kırşehir/ Mucur'da  yaşıyor.. ..