Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Aralık '13

 
Kategori
Şiir
 

Acemi aşk işçisi II

Acemi aşk işçisi II
 

...........onurumla gelebilirdim sana.... bir de bir mektup içinde...... kalbimi gönderebilirdim... aşkta bildiğim başka oyun yok.........


 
Acemi aşk işçisinden devam...
 
kim bilir kaç ihaneti teninde kardın ve kaltaklık yaptın için acıyarak...
ve ben bu kentin en havalı acemi işçisi... seni bi kez daha,
seni bi kez daha görme uğruna kaç gece karnım aç yattım
son terli kuruşuma kadar bu barda harcayarak...
 
değer ama...
 
dudakların
nar
talan
ve aşk kırmızı
bütün kırık dökük yanların
incecik sızıyor kenarlarından...
acıyan kahkahalarını ipek avuçlarınla
ne kadar saklamaya çalışsan da
yetim bi tat döşeniyor kalbimin sol yanına...
 
dudakların...
ateş
aşk
ve şarap kırmızı
karaborsa politikacılarının
gayri resmi hasıla paylaşım pazarı
tensel ortaklık, ortak hafıza
peypırmun fiskoslarında ortak anı...
 
belki de onurumla gelebilirdim sana
bir de kokulu bir mektup içinde
kalbimi gönderebilirdim...
aşkta bildiğim başka oyun yok...
 
ben ki; çakma rayban, düş kırıklarının şampiyonu
brujuva pasajlarının parasız lümpen taşeronu..
 
sen ki; elinde mimicik bi köpek, GDO ya da fareden bozma 
yandaş medyanın beş yıldızlı dekorasyonu...
 
o ki; elinde altın zippo, cevşen, kasıntı kazma 
bay kapital; avemelerin kara para baronu...
 
ne şansım olabilir ki sana... bu hayatta... aşktan başka...
 
kömür yardımlarının arasında
kapkara ve çırılçıplak bağırasım var;
ey allah! sabır  ol sol yarama..
deva ver
bi ten ver bana dokunmaya
tutmaya bi el
ve bi aşk ver nar gibi yanmaya!
 
yok... hep rüya, hep hayal...
hayal... uzun uzadıya tadını çıkaramıyorum
seni düşünürken, seni öpeceğim yerde
gezide bi kahraman oluveriyorum
zaman intikam deyip, üç beş kişiyi öldürüyorum
ileri ki mutluluğumuz için söylüyorum
benimde kötü yanlarım var ve hayalimde bi katilim...
 
uyanıyorum ki aşk; hünerli tüccarların kara para sanatı
yanından bile geçmiyor "kapalı gişe" şiir hasılatım 
efektif alış, efektif veriş...
ve bizim kanun hükmündeki aşknağmelerimiz
Leyla'dan bu yana meğer hep yenikmiş;
harun hükmündeki paranamertlerine...
 
oysa ki tanrım
bi emekçi olarak
yoğunluğu da hesaba katarak;
sana ilk kez yalvarmıştım...
ikimiz adına...
saygıyla...
 
şimdiki zaman artık dilemma!
sağ kulağımda bi yankı;
cesur ol ey kulum ticaretten korkma!
sol kulağımda bi yangın;
işçisin sen işçi kal...
ve neon bi alt yazı; "bu barda proleter türküler yasaktır"
tatlım şimdilik hoşçakal...
bi an önce gitmeliyim
üstüme üstüme gelen siville hiç alakalı değil...
senin için elbette geri döneceğim...
 
prosayko
 
Toplam blog
: 47
: 341
Kayıt tarihi
: 16.11.09
 
 

Affınıza sığınarak sadece "prosayko" olarak bilinmek istiyorum. İnsanlık tarihinin en eski me..