Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ocak '12

 
Kategori
Şiir
 

Acemi boyacı

Acemi boyacı
 

Beyazdı

maviye boyadım 

şimdi mavileşti beyaz

ben ve fırçam

olduk iki haylaz

 

bak hele

şimdi o da ne

henüz boya kurumadan

bak başıma gelene

gökyüzü kızdı bana

dedi

sorarım bunu sana

 

al bana

vur bana

çal bana  !

 

şimşekler çakıyor

kıvılcımlar akıyor

ateş püskürtüyor habire

yıldırım düştü düşecek

yükseklere

 

gök gürül gürül

gürlemekte

yukarıdan tepeme

gökyüzü çökmekte

 

hayırdır inşaallah !

 

durduk yerde

birdenbire

gök neden kudurdu

ne sustu

ne de duruldu

 

bu öfke bu hiddet

banaymış meğer

tüm şiddet

 

boyadığım 

gökyüzünün

bulutuymuş meğer

boyar mıydım hiç

bulutu maviye

bilseydim eğer

 

şimdi elimle silip

gökyüzünün

mavi boyasını

çizip de bulutun

yeniden aynısını

tekrar

beyaza boyayacağım

 

bir daha ben

beyazı anlamadan

boyar mıyım hiç

 mavi gökyüzünü

bulutu tanımadan

 

acemilik işte  !

 

elimin boyası ile

karıştım usta işine

öfkelendi gökyüzü

düştü peşime

 

bir daha mı ?

tövbee !

herkes kendi işine.

 

 

 Muzaffer Yıldırım

 
Toplam blog
: 1614
: 178
Kayıt tarihi
: 12.09.10
 
 

1945 Mucur Doğumlu. Emekli öğretmen, evli ve çocuklu Kırşehir/ Mucur'da  yaşıyor.. ..