Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Şubat '12

     
    Kategori
    Gündelik Yaşam
     

    acemi eşref-i mahlukat bir insancığım aslında ben

    acemi eşref-i mahlukat bir insancığım aslında ben
     

    Ölüme yaklaşır bazen insanlar hatta belkide ölüm yerli yerinde duruyordur da biz ona yaklaşırız...Çok zor olmadı böyle düşünmem, boğazıma kaçan küçük bir ekmek kırıntısı bana oldukça sağlam ölüm korkuları yaşattı bugün, hala acıyan boğazım da cabası...

    Bir an düşünmeye, sıralamaya başlıyor insan; ama ben şunu da yapacaktım bunu da yapacaktım daha Ankara'ya gidecektim sevgilimle Ankara keyfi yapacaktım; ama annemin misafirleri gelecek, ona yardım etmeliyim. Kardeşime almam gereken hediyeler var, ailemi özledim yine ve aslında ben daha büyük kadın olacağım. Çok ders çalışmam lazım yani; zamana, zamana ve zamana ihtiyacım var...

    Hop bi dur kardeş, daha benim işim gücüm var falan, dinlemiyor bazı şeyler. Nasihat kesmez bizi bize tecrübe gerek, ayarında öğrenen insancıklardan olduğum üzere; bugün tecrübe ettim ki Azrail beklemekten hoşlanmayan biri. Yani mazallah alası gelmiştir filan diye azıcık tırsmadım desem yalan olur. Meğer korkarmışım ölümden büsbütün de haberim yokmuş. Meğer bağlıymışım dünyayaya sandığımdan fazla. Diyor ya Nazım Usta:

    Seversin dünyayı doludizgin; ama bunun farkında değildir.

    Ayrılmak istemezsin dünyadan; ama o senden ayrılacak.

    İşte velhasılkelam, hepimizin halet-i ruhiyesi budur. İnsanlığa demem o ki aslında hepimiz birer dünya bağımlısıyız ve ancak eksenimiz şöyle bir şaşınca çıkıyor ortaya hanyamız konyamız. Demem odur ki eyvallah hepimiz eşref-i mahlukatız; fakat zamanın değerini bilmede pek bir acemiyiz...

     
    Toplam blog
    : 1
    : 85
    Kayıt tarihi
    : 27.02.12
     
     

    Garip bir öğrenci... Geleceğin başarılı kadını.... Evinin hanımı olması beklenen kişi :) ..