Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Haziran '11

 
Kategori
Haber
 

Acemisini gördüm de sen bi başkasın bebek katili!

Acemisini gördüm de sen bi başkasın bebek katili!
 

Arabanın "Sağ" tekeri...


E bebeğim e ee e. 

Diyeceğine... 

"İşim gücüm yok! Bu bebeğe bakamam" diyerek 20 günlük kızını bir aracın sağ tekerine emanet eden bir kadın var aramızda! 

Ya da bir erkek (!) Vurdu mu vurdu, kırdı mı kırdı bir erkek!... Belki de "Adam" gibi bi "adam" bıraktı seni arabanın sağ tekerinin tam altına. Olmayan bıyığını bura bura... Olmayan sakalını kaşıya kaşıya. 

"İşim gücüm yok bu bebeğe bakamam" dedi. 

Kimbilir? 

E bebeğim e ee e... 

20 günlüktün sen... 

Olan sana oldu bebeğim. 

Ne yazık ve acıdır ki birileri ana oluyor birileri de baba. 

Birileri yalvarıyor Tanrıya ... 

Kimileri tıbba umut bağlıyor... 

Bazılarının da hiç şansı yok. 

"E bebeğim" demeye. 

E bebeğim! 

Senin şansın da bir başka imiş... 

Laf aramızda, bazı "analar" bakamayacakları bebeklerini cami avlusuna bırakırlardı eskiden. Bazıları da apartman girişlerine filan. Bu bebekleri ya müezzin bulurdu ya da konu komşu... Doktor kontrolünden geçirilip yetiştirme yurduna verilirdi diye biliyorum. 

Cami avlusu, apartman girişi, merdiven boşluğunu bile "hak" etmediğine şaştığım için... 

Hay senin anana babana diyorum... 

Cami avlusuna, apartman girişine, merdiven boşluğuna hatta çöp kutusuna atılan bebek gördüm de... 

Arabanın sağ tekerinin altına bırakılan... İlk sen oldun Meleğim. 

E bebeğim eee ee e... 

Eminim baban vites, anan direksiyon değildi. "Uyarı lambaları" da olmalıydı üstelik. Bu "teker " sevdası ve emniyeti nerden geldi anan babanın aklına? 

"Beni takoz sandılar" deme sakın! Kaybederim aklımı! 

Diyemedin mi seni bırakanlara "YAŞATMAK İSTEMİYORSANIZ da ÖLDÜRMEYİN BENİ" 

E bebeğim eee ee e... 

Yattığın yer nur olsun isimsizim. 

Gülriz Yiğit 

 
Toplam blog
: 258
: 1033
Kayıt tarihi
: 10.08.08
 
 

Ankara'da doğdum. Balıkesir'in  ilçesi Ayvalık'ta yaşıyorum. TSM ve  tiyatronun biraz da olsa toz..