Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Nisan '10

 
Kategori
Şiir
 

Acı...

Acı...
 

alıntı.hayat gibi...


Çek gerçek silahlarını acı…

Çevir namlunu üstüme üstüme…

Vız geliyor gözüme,

Dünyalık telaşlarım…

Çekip gitmiş cırcırböcekleri uykularımın…

Aysız gecelerde karanlıkta kalmışım…

Seçemez olmuşum,

Kuşu, karıncayı…

Neydiler…

Gelmişlikleri nereden…

Kim açmıştı kapılarımı…

Böyle didik didik…

Böyle kemir…

Telaş mı telaş acelecilikleri…

Yüreksizin gerçeği,

Durgun suda nilüfer…

Üzerinde kurbağa,

Nasılda keyif keyif…

Güneş güneş meşkeder…

‘’yanıyor mu yeşil köşkün lambası yar’’

Vırak vırak…

Niye beni böyle çaresiz…

Niye beni böyle umutsuz…

Niye beni böyle alacaklı…

Vırak vırak…

‘’hiç bitmiyor bu gönlümün dalgası vay’’

Çoktan kalkmış gemilerin ardından,

Uzak ufuklara mendil sallarım…

Yüksünmek neye…

Perçemine köpük düşmüş yine dalgaların…

Üzülme hey…

Acınma hey…

Kuşdili hey…

Şakır şakır çağlarım…

Hani benim Süleyman…

Kör olayım gülüyorsam içimden…

Gamzelerim derin kuyu…

Gamzelerim doru kısrak…

Mahmuz vursam,

Sellercene ağlarım…

Topu topu üç harf…

Kelimenin kısasından korkarım…

 
Toplam blog
: 281
: 324
Kayıt tarihi
: 30.04.09
 
 

1967doğumluyum. Lise mezunuyum. Okumayı ve yazmayı hep sevdim. Kelebek kanadı kırılganlığında bir ha..