Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ağustos '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Acı acıtırmış

Acı acıtırmış
 

Beyaz acıtmıyor henüz


Kabuğumda sessiz yaşam ne kadar sürer ne kadar susarım. Susarsam su ver olur mu? Yoksa, acıyıp geçerler mi? Ben kendime acımayı bırakalı çok oldu. İllaki acıyacak arıyorum illaki. En yoğun duygu acı mı acımak mı? Yoksa biz acıya mı acıyoruz? Kızımın acısı acıtıyor. O artık baba dememek için maksimum özen gösterip beni acıtmadığını mı zannediyor 8 yaş aklıyla. İşte o zaman daha da acıyorum, onun acısına acıyorum. Ben kendime acımayı bırakalı çoook oldu. Ayrılıklar kimi daha çok acıtıyor? Kadını mı, erkeği mi? Çocukları mı? Hangi acı daha çok acıtıyor ruhumuzu? Birbirimizi acıtma yarışı içindemiyiz. Can Dündan diyor ya hani: Canını acıtanın canını acıtınca geçti mi canının acısı? Yooo kısır bir döngü işte. Hayat denen çarkın zalim dişlileri dönüyor, döndükce acıyor, döndükce acıtıyor...

 
Toplam blog
: 6
: 563
Kayıt tarihi
: 19.05.09
 
 

Yaklaşık 40 yıldır nefes alıyorum. Nefesim kesilmesin diye yazıyorum. Harfleri yan yana diziyorum üz..