Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Temmuz '09

 
Kategori
Aile
 

Acı bir cumartesi

Bugün üzerimde müthiş bir ağırlık vardı. Öğle vakti eve geldim eşim ve kayınvalidem ile birlikte yemek yedikten sonra çalıştığım yere gittim. Özel UTKU Sürücü Kursu’ndayım. Biraz çalıştık sonra aradan yarım saat ancak geçmişti.

Acı bir telefonla uyandım. Cepten bizim Kırşehirli Osman Dayının torunu Gülhan Hanım beni arıyordu Zehra Hanım yani eşimin hasta olduğunu söylüyordu Acele eve geldim. Kapıda bir AMBULANS’I görünce doğrusu çok şaşırdım. Kapıda bütün komşular vardı.. Kadınlar, çocuklar, cümle komşular heyecan içinde idiler.

Yukarıya çıktım, 35 yıllık hayat arkadaşım sedyede uzanmış yatıyor sesi soluğu yoktu.. Öldü, ölecek… Sedye ile aşağıya indirdik.

Yanımda doktorlar, Şerafettin Sarınç, öğretmen Osman Bey vardı… Acele olarak Fehime Faik Koca göz Devlet Hastanesine götürdük beş gün orada tedavi görmek üzere doktorların bakım ve gözetiminde yatıyor. Çok şükür şimdilik iyiye gidiyor. Allah’ ıma şükürler olsun kızım <ı>TUBA Güler Bodrum’dan apar, topar geldi…

Başta Doktor Ahmet Ölmez, dâhiliye servisinde görevli tüm hemşire ve personeli olmak üzere ve özellikle yakın komşum Ahmet Nuri SEYHAN ile muhterem eşine teşekkürlerim sonsuzdur. Bakım ve tedavisinde sevgili doktorlarımız bir hayli ilgi göstermişlerdi. oldukça fazla idi..İyileşir İnşallah, herkese şükran diyorum…

Aşağıdaki şiirime “TUHAF BİR TARİH” diye yazdım. Çünkü sevgili anemi de 21 Mart 1980’de kaybetmiştim. Yine sevdiğim halk Ozanlarımızdan Sivaslı halk ozanı Âşık Veysel’i de 21 Mart 1973’te yitirmiştik. Onun için 21 Martı sevmiyorum.

TUHAF BİR TARİH

21 Mart 2005

Ani bir haberle yaprağım soldu,
Gitme Zehra’m gitme gün akşam oldu.

Teni kupkuru, saçları darmadağın
Gitme Zehra’m gitme gün akşam oldu…

Gözlerimde fer, aydınlık, huzur
İnşallah eşim bir şifa bulur…

Acı bir haberle dünyam karardı
Sarardı yaprağım, dağların ardı..

Allah’ım sabır ver, aydınlık güne
Acılar gelmesin bir başka düne…

Gözlerimde fer, aydınlık, huzur
İnşallah eşim bir şifa bulur…


Eşim Zehra Güler, 24 Mart 2005 günü öğleden sonra taburcu oldu. Daha sonra muayene için Bodrum’a birlikte gittik. Bodrum Devlet Hastanesi’nde Sevgili kızım Tuba Güler vardı.Kızım Bodrum Devlet Hastanesi'nde yüksek hemşire olarak görev yapıyor.
Bodrum Devlet Hastanesinde gerekli muayenesi yapıldı, doktorların tavsiyesi üzerine Bodrum’da bulunan Özel Alman Hastanesine götürdük, orada bir İranlı doktor vardı, fazlası ile ilgilendi, . Ancak iki ay önce birKalp krizi geçirdiğini söylediler. Kendisine bundan böyle daha dikkaktli olmasını, sinirlenmemesini söylenmedi. Bodrum’da iki gün kaldıktan sonra tekrar SÖKE’YE döndük.. Çok şükür şimdilik iyidir ve birlikteyiz. Birlikte olduğumuza yüce Allah’ıma şükrüdeyorum.

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..