Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Haziran '13

 
Kategori
Blog
 

Acı haber sevgili blog arkadaşım, başınız sağ olsun...

Acı haber sevgili blog arkadaşım, başınız sağ olsun...
 

BAŞ SAĞLIĞI (GÖRSEL NETTEN ALINTI)


Acı haberi bu gün iletti bana

Milliyet blog arkadaşım

Acılara bürünmüş, benim

Can canım, Duygu Can’ım.

Kanım çekildi adeta inanamadım

Telefona sarılıp onu aradım:

Elim trafik kazasında yaralanmış,

Duygu Can’ım.

Hakkın rahmetine kavuşmuş

Sevgili eşi, kayınvalidesi

Küçük yavrusu kurtulmuş

Ama acıların en büyüğü ile yoğrulmuş.

Acın büyük sevgili Canım, ne söylesek boş

Ailem ve ben paylaşıyoruz acını

Keşke yanında olsaydım,

Omuzuma koysaydım o güzel başını.

Allah rahmet eylesin, eşine ve kayınvalidene,

Makamları cennet olsun,

Sabırlar, şifalar dilerim size ve sevenlerine.

NAHİDE ÇELEBİ

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..