Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Eylül '10

     
    Kategori
    İlişkiler
     

    Acı Hali

    Acı Hali
     

    Can Dündar'ın yazılarını, şiirlerini bayıla bayıla okurum.''Aşkın En Acı Hali'' ni okurken not aldığım cümleleri okudum az önce.Bununla ilgili birşeyler yazmak istedim.

    Her okuduğumda göğsümde aynı acıyı hissediyorum.Hep aynı terkedildiğin andaki o yalnızlık hissi...

    Bugün ayrılığın 2. haftası olmasına rağmen canım ilk günkü kadar çok acıyor.Oysa...Daha dün yaşamış gibi anımsıyorum her kavgayı, her mutluluğu.Zaman ne çabuk geçiyor değil mi?Onsuz zaman nasıl da çabuk geçiyor...

    ''Tam göğsünün ortasında bir yerin acıyacak'' diye başlamış Can Dündar.Okuduğum an elim isteksiz olarak gitti kalbime. ''Evet gerçekten acıdı'' diye bağırmak istedim.''Doğruymuuşş, acıyooomuuuşş'' diye bağıra bağıra sokakları gezmek istedim. Olmadı, cesaret edemedim.Kalemimi alıp not edebildim sadece, bir daha unutulmamak üzere.Sustum, biran duraksadım ve devam ettim okumaya...

    ''... Ondan ölmesini isteyecek kadar nefret edecek, az sonra kollarında ölmek isteyecek kadar çok seveceksin...'' Bunu düşündüm.Evet, o ölsün istedim.Madem bir daha benim olmayacak;o zaman hiç kimsenin olamasın istedim.Ölsün, kimse dokunmasın, kimseye dokunamasın istedim.Bencillik yaptım evet, bencildim ben.Kıskanç, bencil...Aslında bir suçum yoktu benim, ben sadece sevdim...

    ''... Uyumak zor, uyanmak kolay olack...Sabahı iple çekeceksin...'' Buna bir de ben eklemek istiyorum; ''Rüya görmekten nefret edeceksin...'' İlk 3 gün gözlerimi yummaktan deli gibi korkardım.Yumduğum an O çıkardı karşıma.Ağlardım.Sonra bir köşede sızıp kalırdım.Sabahları hayatta erken yanamayan ben, deli dürtmüş gibi biranda gözlerimi açardım.Hele birde rüyamda O'nu görmüşsem ağlayarak kalkardım.

    Ama zamanla geçti.Şimdi uyumam zor olsada, rüyamda hala O'nu görüyor olsamda, geç uyanabildiğim için seviniyorum.Biliyorum zamanla diğerlerinide yapabileceğim.

    Yazının sonunda Can Dündar soruyor;

    ''Razı mısın bütün bunlara?

    Hazır mısın sonunda ölüp ölüp dirilmeye? ''

    Eğer cevabınız ''EVET'' ise ''O zaman aşık olabilirsiniz'' yanıtını alıyorsunuz.

    ''HAYIR'' ise biraz daha beklemeniz gerekiyor sanırım.
     
    Toplam blog
    : 1
    : 538
    Kayıt tarihi
    : 27.09.10
     
     

    Merhaba, 18 yaşındayım, öğrenciyim. 6 senedir Yalın dinleyerek ruhumum besliyorum :)..