Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ağustos '12

 
Kategori
Şiir
 

Acı şiir (yollarda)

Acı şiir (yollarda)
 

Aşk edilmiş tokatların en büyüğüne

Dirhem kalmış yedim ki öylesine

Yüzüm sürüklendi yollarda

Gözyaşı selinde kaymış gitmiş

Umutlarımızın ve mutluluğumuzun

Ardından çığlıklara serilmiş uzak yollarda

Yollarda ya rab yollarda

Allahım nasıl bir imtihan ki

Yarimin kollarında uzanan

Evlat çığlıklarına bulanmış kan

Kan olmuş gırtlağımda feryat figan

Ters arabada dümdüz hayatları haykıran

Yalvarışlarımıza

Yazılmış söylenmiş bütün ıstırapları

Gözyaşına doymuş bütün sevdaları

Prangalı zindanlara yazılmış davaları

Öldürdüm ben Anadolu nun kara yollarında

Yollarda ya rab yollarda

Neyi anlattın Allahım

Yarısını yüzüme yarısını asfalta

Sürdüğüm oğlumun yarım kızıl bezini

Bıraktığım yollarda

Yollarda ya rab yollarda

Gelmiş geçmiş acıların alayını

Öldürdüm bir çığlıkta yollarda

Başım bir polisin omzunda imdat arar

Şaşkın bir jandarma şafak sayar

Acılı babanın feryadı şafağı boğar

Evlat helikopterde dermana uçar

Uçamam ki ambulanstan yolda duvar

Ömrümün mavileri asfalt ziftiyle bakar

Bakma bana öyle annesin sen babayım

Kaderemi yarim, kime ne yapayım

Dermana kanatlanıp hepinizi kucaklayım.

Avuçlarımda Konya yolları parça parça

Oğlumun canı aklımı sermiş o Konya yollarına

Dizerim kulu stadında

Ellerim katında

Bir sedyeyle kanatlandı ruhum

Konya semalarında

Mevla ya teğet ankara dış kapı da

Ölmeye hazır başım bir acı kapıda

Ardında oğlum kabloların ucunda

Dostlar kırk olmuş acının avlusunda

Bir baba evladını bıraktı o odada

Ve yumrukladığı duvara sırtımla yazdım duamı

Yere kadar

Dayanılmaz feryatlarına karıştı o dualarım

Göğe kadar

Yüzümü sürdüm oğluma

Yüzüm değmedi bacaklarına

Asfalt kadar soğuk

Sargı kadar sızılı

Elimi sürdüm oğluma

Elim değmedi bacaklarına

Merhem kadar derman

Narkoz kadar duman

Gönlümü sürdüm oğluma

Yürek değmedi bacaklarına

Hastane odasından

Yalnızca burnuma kokan

Gözümü sürdüm oğluma

Gözyaşım ermedi bacaklarına

Hekimlerden derman

Yaşamı yalnız Allah tan

Figanlı bir kızıl kara asfaltın

Ameliyathane koridorlarına çıktığı kavşakta

Sarıldığı bezlere bacaklarının

Dualarımı sildim gözlerimden, can kursakta

Allah, evlat, hayat..

Ve feryat

Ve dua

Ve iman ve itikat

Yarattığı tek bir hayat

Ve heyhat

Hekimlerden istinat

Her nefesim evladu hayat

Ve evlat tıbbiyeyi tahsilat

Beyaz peçeli umutsuz bir surat

Ve bir evlat

On dokuz ameliyat

Cerrah ellerde on hayat

Bir evlatta bin hayat

Lokmandaki derman nihayet

Kerem Ege tek gerçek hayat

Duayı gönlümden

Hekimleri gözümden

Oğlumu dizimden

Şükrümü dilimden

Ayırmadım aylarca

Hastanelerden bir kitap

Ayırmasın yıllarca

Ben gidene dek, oğlumdan Yarab.

 

 
Toplam blog
: 38
: 237
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1977 Bursa doğumlu, Ege Üniversitesi İşletme Mezunu evli ve bir çocuk babasıyım. Sanayi köleliğin..