Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mayıs '10

 
Kategori
Şiir
 

Acı tat

Acı tat
 

alıntı


<ı>Alelacele toplanmış bavul içim

<ı>Karış buruş

<ı>Karman çorman

<ı>Biletim kayıp

<ı>Niyetim yok zaten

<ı>Olsa,

<ı>Bir düzen

<ı>Katlardım esvaplarımı

<ı>Rengine denk…

<ı>Bir de güzel

<ı>Papatya sürerdim her birine

<ı>Buram buram

<ı>

<ı>Nerden çıktı bu hüzzam

<ı>Bilmiyor ki yayı kadar gerginim…

<ı>

<ı>Varmıyor elim

<ı>Çaydanlığa

<ı>Demlensin istiyorum içimce oysa

<ı>Niçin beni böyle naçar

<ı>Karşılıklı mermer sütun

<ı>Aslan başlı

<ı>Tavus kanatlı

<ı>Dikmişler beni şehrin orta yerine…

<ı>

<ı>Lidya lılardan beri harcanıyor günler

<ı>Bozuk para gibi

<ı>Şimdilerde ağırlığı yok…

<ı>Değiş

<ı>Tokuştuk ya

<ı>Yarınla

<ı>Kalp

<ı>Azan kavimler gibi

<ı>Binini toplasan bir para…

<ı>

<ı>Ah benim şaşkınlığım tohuma karşı

<ı>Bir olamadım

<ı>Onculayın

<ı>Tutkulu toprağına

<ı>Ama çok sevdim…

<ı>Şimdi

<ı>Kayıp biletin telaşsız

<ı>Ağırlaşan göz kapakları var

<ı>Tıkıştırdığım gibi

<ı>Dağıtırım esvaplarımı tek tek

<ı>Gidesim yok…

<ı>Çay içesim var

<ı>Tavşanın kanını akıtmadan

<ı>İncitmeden suyu

<ı>Kırmadan filizi

<ı>Sadece içesim…

<ı>

<ı>Öksürsem kaçar mı genzimden

<ı>Bu acı tat…
 
Toplam blog
: 281
: 324
Kayıt tarihi
: 30.04.09
 
 

1967doğumluyum. Lise mezunuyum. Okumayı ve yazmayı hep sevdim. Kelebek kanadı kırılganlığında bir ha..