Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ekim '12

 
Kategori
Şiir
 

Acı yârim

Çok eski bir yaraya uyandım bu sabah
Elleri olmayan adam bıraktı beni uçurumun kenarında
Bir ayağım şehrinden aşağı sallanmakta
Boşluğunda ateş altında kaldım
Ölüyorum sandım mustafa!
 
Gözbebeklerimde pınarlar geziniyor
Bakışları hep benden kaçmakta
Nerden bilsin ne çok dövüyor beni
Bir irini söker gibi kalbimi
Beni benimle eziyor
Burnumun direği sızlıyor mustafa!
 
Güldürme beni, hayatı görmek istemiyorum bugün
Nasılsın diye de sorma, boğazımda yumru büyüyor
Beynimdeki sorular taşıyor tabutumu
Hiçbir cevabım yok
Tutmadı tutamadı ellerimi mustafa!
 
Bakışları kehribar, gözleri kocaman
ağzı burnu kulakları yanakları kocaman
yüreği gönlü kocaman
elleri ayakları bacakları kocaman
Yutsun istedim
Kustu beni mustafa!
 
Ahh aksın gtisin gözlerimden yaşlar bırak
Patlayamayan balon oldum söneyim artık
Gözlerim oyulsun yerlerinden, görmeyeyim
Deli olup bilmeyeyim
Sağır olayım duymayayım
Bırak köpekler gibi rezil olayım
Sevmedi,
Sevmiyor beni mustafa!

 
Toplam blog
: 164
: 380
Kayıt tarihi
: 19.09.08
 
 

"Ne yormak istedim seni. Ne de yormak kendimi. Çok çalıştım Gitmeye de kalmaya da… İkisi de aynı acı..