Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Nisan '09

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Acıdan geçen yolculukta da kepaze olur insan!

Acıdan geçen yolculukta da kepaze olur insan!
 

yenisafak.com.tr


Bazı zamanlar sizi acıtmaya karar verdiyse eyer, inanın savaşmak anlamsız, bazen acıya teslim olmak gerekiyor.

İşte 28 mart 2009 bizim için öğle günlerden biriydi anlaşılan.

Kuşluk çayı saatleriydi, hemen hemen gün ortası sayılırdı, sayın Muhsin Yazıcıoğlu’nun Sivas dolaylarında düşen helikopterinin enkazı bulunmuş ve resmi olmayan verilere göre kazazedelerin tümü yaşamlarını yitirmişti. Bu haberle sarsıldık. Ancak bizim aile için daha bitmemişti.

Akşam saat 22:00 sıralarında ise (süt annem) teyzemin ölüm haberi yıktı hepimizi. Annem hemen yola çıkmak istediğinden otogarı aradım

29 Mart saat 15:00’dan önceye bilet yoktu. Bu esnada kızım da internet üzerinden hava yollarının uçuş saatlerini kontrol ediyordu. Geçenin ilerleyen saatlerinde kız kardeşlerim ve enişte de gelince annemi hava yolu ile göndermeye karar verdik. Telefonda görüştüğümüz bayan görevli bileti en geç sabah 06:00 da almamız gerektiğini ve ekspres uçuş olduğundan elektronik bilet alamayacağımızı kredi kartına üç taksit yaptıklarını söylüyordu.

07:25’e Erzurum’a bir kişilik yer ayırttırdık. Gecenin geç saatlerine kadar teyzemizi anıp, dualar ettik kız kardeşlerim evlerine gittiler, bense uyku uyanamıyordum. Kaybettiğim süt annemdi, bu esnada aklıma o gün saatlerin ileri alınması gerektiği geldi. Kızıma halasını aramasını ve hatırlatmasını söyledim.

05:30 da İzmir’in Çiğli ilçesinden Adnan Menderes hava limanına doğru yola çıktık yollar boş olduğundan 25 dakikada hava limanı gişesine ulaştık.

Kız kardeşim kredi kartını uzattı ve şöyle devam etti.

-Rezervasyonumuz vardı. Ödeme 3 taksit olacak

Karşı taraf

-Üzgünüm burada taksitlendirme yapamıyoruz.

Kardeşim

-Tamam

Kart post makinesine takıldı ve şifre girildi

Karşı taraf

- Maalesef kartınız çalışmıyor

Ben kartımı uzattım ve şifreyi girdim.

Karşı taraf

-Maalesef kartınız cevap vermiyor

Eniştem maaş kartını uzattı

Karşı taraf

- Üzgünüm galiba post makineleri arızalı cevap almıyorum

Yine bilgi çağında çaresi kalmıştık. Mecburen nakit para kullanılacak. Bileti alarak acele ile sıraya girdik bagajı teslim edip bileti onaylatınca görevli uçuş saat 08:25’te dedi.

- Neden

Karşı taraf

- Uçak ekspres henüz Avrupa’dan gelmedi

Sonuç Avrupa'da saatler değişmezken bizde değişince görevliler bu küçük ayrıntıyı es geçmişlerdi. Ne olacak yolcular bir saat daha fazladan beklesinler.

Zamanın ne önemi var. Zaten bileti alabilmek için 85 dakika önce gelmiştik, bekleme süremize bu ayrıntıda dahil olunca 2 saat 25 dakika boyunca hava limanın bekleme salonunu kalabalıklaştırma vazifemizi yerine getirdik.

Merakımı yenemeyince kartımı hava limanın büfelerinden birinde kullandım, her hangi bir problem yoktu anlayamadım. Yani yanımızda nakit olmasa idi annemi, ablasının cenazesine gönderemeyecek miydik. Hava yolları kredi kartı kullananlara …………gözüyle mi bakıyorlar. O zaman milyonlarca lira harcayarak yaptırdığınız reklamın ne anlamı kalıyor. Hani kendimizi kral zannedecektik.

 
Toplam blog
: 72
: 727
Kayıt tarihi
: 22.04.08
 
 

1956 Erzurum dogumluyum. 46 Yıldır İzmir'de yaşıyorum. Uzun süredir Milliyet blog'u takip etmekteyim..