Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mayıs '09

 
Kategori
Güncel
 

Açık çağrı…

Açık çağrı…
 

Açık çağrı…

Sayın Mustafa Sarıgül’ü sanırım bir çoğumuz tanırız. Sosyal demokrat, DSP üyesi, Şişli belediye başkanı.

Siyasi duruşunu, veya şahsını sevende vardır, sevmeyende. Ancak Sevgili Türkan Saylanın cenaze törenindeki katkıları övgüye değerdi. Töreni izlerken iyiki Şişli belediye başkanı sayın Sarıgül dedim. Törenin bizlere ulaşmasında, katkısı çok fazla idi. Eğer AKP li bir başkan olsaydı o katkıyı yapar mıydı bilemiyorum.

Kendisine buradan teşekkür ederim.

Sayın Sarıgüle aşağıda kopyası olan elektronik postayı gönderdim.

“Sayın Başkan; Sevgili Türkan Saylanın cenaze töreninde şahsınız ve belediyeniz olarak gösterdiğiniz yakın alaka için çok teşekkür ederim. Sizin bilime, insana ne kadar değer verdiğinizi biliyorum. Acaba Sayın Türkan Saylanın adı bir meydana veya uygun bir yere verilebilir mi?. Bir heykelini dikip onu sonsuza kadar yaşatmak mümkün olur mu? Eğer yasal bir engel yoksa bu işi düşüneceğinize inanıyorum. Saygılarımla.”

Sizlerde desteklerseniz umuyorum sevgili Türkan Saylanın içimizde sonsuza kadar yaşayacak ismi somutlaşacak, daha çok hatırlanacaktır.

Perşembe, Mayıs 21, 2009

 
Toplam blog
: 1508
: 1688
Kayıt tarihi
: 16.07.08
 
 

Yetmişiki yaşında iki çocuk ve iki torun sahibi bir erkeğim.. Lise mezunuyum. Uzun yıllar esnaflı..