Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mayıs '17

 
Kategori
Eğitim
 

Açıköğretim

Açıköğretim
 

Salih Arıkan Bilgisayar kullanıyo


Açık Öğretim. Eskiden TRT Radyo  1'de ve TRT 4’de Açık İlköğretim Açık Lise sadece TRT 4’de Açık Öğretim Fakültesi Dersleri vardı. O zamanlar sesli kitaplarda az olduğu için ben Açık Öğretim derslerini çok dinledim ve faydalı oldu. TRT birçok TV ve Radyo açtı. Yayınları da güzel. Neden sadece Açık Öğretim derslerinin yayınlandığı bir Radyo ve TV olmasın. Hatta TV'de yayınlanan dersler işaret dili ve alt yazıyla olabilir ve işitme engellilere de faydalı olur. Dersleri kaçıranlar içinde siteye yüklenir. Ben öneriyorum. Bir ihtiyacı karşılayacağını düşünüyorum. Engelliler bu derslerle sınavlara hazırlanır. Engelli olmayanlarda dinleyebilir ve kendini geliştirir.

Salih ARIKAN

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..