Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ocak '12

 
Kategori
Şiir
 

Acıktım sevgine

Acıktım sevgine
 

Edeyim sana ben, bak bir çift kelem

Vermesin istemem bu sözüm elem

Sevgiye aç olan oluyor verem

Acıktım sevgine gel artık yârim.

Günleri saymaktan bittim tükendim

Her şeyin üstünde seven hep bendim

Bir gün gelir diye boynum bükendim

Acıktım sevgine gel artık yârim.

Sevgin yüreğinden çıka yazdı mı?

Gözlerin hüznünü sile yazdı mı?

Kalbine başka aşk gire yazdı mı?

Acıktım sevgine gel artık yârim

Turnayı uçurdum yolladım sana

Sende bir haber ver ne olur bana

Seviyorum diyerek sende yazsana

Acıktım sevgine gel artık yârim.

 

GÜLAY SOMER

 
Toplam blog
: 11
: 120
Kayıt tarihi
: 28.12.11
 
 

Adım Gülay. Birçok dergi ve gazetelerde şiir ve yazılar yazdım. Dört kitabım var. Üç tanesi a..