Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Nisan '08

 
Kategori
Emlak
 

Acil yardım çağrısı (sos)

Acil yardım çağrısı (sos)
 

www.cicekpasaji.com


Bundan sonra birine ah edeceksem... Her sene taşınasın, sabit kalamayasın!!” diyeceğim

Pazartesi gününden bu tarafa taşın taşın bitiremiyorum.

İki kişinin bu kadar fincan takımı olsun! İnanılır gibi değil!

Kolileri hazırlarken yirmiye kadar saydım. Sonra boş verdim.

Elimde ucuza, fincan takımları var anlayacağınız.

İhtiyacı olan, almayı düşünen, heves eden varsa, başka yere gidip pahalıya alacağına, benimle irtibata geçsin. Ben bir fiyat söylerim, o bir fiyat söyler..Anlaşırız. Kredi kartına taksitte yaparım..Fincanları veririm parasını altı ay beklerimde.

Maksat alış veriş olsun...

<ı>
( Güle güle oturuna gelecek eşimiz, dostumuz akrabalarımız, lütfen artık fincan takımı getirmeyiniz! Gördüğünüz gibi henüz elimizdekileri paraya çeviremedik! Fincan takımına vereceğiniz parayı banka hesabıma havale yapınız, oturmaya gelirken de ne olur çocuk getirmeyiniz... 100 YTL’nin altında havale yapanlar ikram beklemesin, mümkünse hiç gelmesin!)
<ı>

<ı>

***

Yıllarca beraber oturdukları komşuları taşınırken, asansörün sigortasını sökme kültürü acaba hangi milletten geçti bize?

Allahtan taşınacağımızı kimseye söylememiştim. Evden eve nakliyeciler sabah saat sekiz gibi geldi.

Sabah onda apartman yöneticisi uyanmış, duruma el koydu. Onun yüzü tutmayınca, tetikçi tutmuş.

Akşama kadarda zıpkınla panonun önünde nöbet tutup, sesini çıkartana levrek muamelesi yapacağım!

<ı>( Eski evimi komşularımdan intikam almak amacı ile çok çocuklu bir aileye satmak istiyorum... Recep İvedik benzeri arkadaşlar tercih sebebidir..)

***

Asansör devre dışı kalınca nakliyecilerin anası ağladı tabi.

Baktım bir ara işi bırakacak gibi oldular.

Anında koltuklardan bir tanesini sırtlandım.

Üçüncü katta ruhumu teslim etmek üzereyken, çocuklardan biri yetişti de sağ olsun beni koltuğun altından kurtardı..

Verdikleri sigara molasında damardan girip şaraplıktaki onlarca şişe şarabı hibe etmesem, öğle yemeğinde bir ekmeğin içine bol garnitürlü bir buçuk porsiyon ( On beş adet) Tekirdağ köftesi ısmarlamasam evi yalnız taşımak zorunda kalacağıma adım gibi eminim!
Uyanık adamım vesselam!!!

***

Yeni evimizde doğal gaz henüz bağlanmadığı için sıcak suyumuz yok..

Mutfak tezgahı takılmadığı için yemekte pişiremiyoruz..

Üç tane tuvalet var ama anladım ki helalar karın doyurmuyor..

Karışıklık dolayısı ile ayakkabılarımı ve eşyalarımı bulamıyorum. Dün işe ti-şort ve terliklerle geldim.

Soranlara terlik istirahatı aldığımı söyledim..

Çok müşkül durumdayım...

Fincan takımı ihtiyacı olanlar lütfen acele etsin...Sıkışığım!!

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..