Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Aralık '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Acılar denizi

Acılar denizi
 

Sen ömrüme yazılmıştın bir kere…


Acılar denizindeyim…

Yüzme bilmiyordum oysaki seni tanıdığımda ve sen, çıkageldin can simidim gibi yalnızlığıma…

Yaralarıma merhemdin, zamanla iyi gelmez oldun bünyeme..

Nedendir bilmem sevmelere küskünüm, bilinmezliğe doğru yol almakta rotam..

Hangi kapıyı çalsam sen çıkmakta istemeden… Yine mi diyorum karşımdasın. Yeter!!!

Ben kaçtıkça senden, daha da yakınlaşıyorsun bilerek mi, yoksa istemeden…

Olmuyor işte saklambaç gibi sen saklanıyor bense sobeliyorum seni.. Ve bu oyunda hep galip sen çıkıyorsun fark etmeden… peki kaçmaya yorulmadın mı sevgilim, bense  ayak izlerini takip ediyorum ve bir adım ileri iki adım geri sayıyorum sürekli…

Senden öte senden geri…

Severken de  böyleydin sen... Ayrıyken neden isyan ediyorum ki... Bi anlasam seni bu yüreğe neden efelendirdiğimi ve gidişindeki efeliğin bendeki derin izini….

Senden sonra döktüğüm her gözyaşına bir çeltik atıyorum..

Neden mi? Tutuklu sevdamın özgürlüğe kavuşmasına… Özgürlükse tabi…

Düşünüyorum da seninleyken mahkum olmak mı aşka? Sensiz özgür olmak mı hayata...  Hangisi galip gelirse bu savaşta ona  teslim olmak mı yoksa... Bilmiyorum…

Ve bir bankta sabahlıyorum…

içimi titreten nefes hissin boynumu gıdıklıyor, sen sanıyor  heyecanla gözlerimi açıyorum karanlık sabaha… Bir bakıyorum hayalinden öte değilmiş, ılık ılık esen lodos rüzgarından başkası değilmiş içimi titreten..

Bak işte… Yine hüsran… Bir kez daha isyan ediyorum avaz avaz bir o kadar sessiz çığlıklarla sensizliğe…

Adın adıma işlensin istiyorum

Yüreğin yüreğime düğümlensin

Gitmeler gelmelere

Gelmeler tövbelere zincirlensin…

Olmaz mı??

Hani uçurtmanın salınışını izlersin ya gökte, asil dalgalanışını ama… Korkarsın da ipi kayıp gider diye elinden ve sarılırsın sıkıca…. İşte böyleydi sevgim hep korktum tutamadım ellerinden yinede kayıp gittin usulca…

Sen ömrüme yazılmıştın bir kere…

Gitme desem son kez.... Seviyorum gitme…

Gider miydin yine de…

Peki git…

Git ama bil ki sessizce çekiyorum seni içime derin bir solukta..

Ve yorulduğumu hissediyorum her nefes alışımda…

Olsun adın dilime dolanıyor, sense boğazıma düğümleniyorsun her yutkunuşumda..

Bu bile sevmem için sebepti ki sen candan öte cansın… Sen kaybedilemeyen… Sen tek kelime vazgeçilemeyen “aşk”sın… unutma….

(CyLn)

 
Toplam blog
: 56
: 458
Kayıt tarihi
: 27.01.11
 
 

Şiir yazmayı, edebiyata olan ilgimden kaynaklı düz metin yazmayı çok seviyorum. Duyguların yazıya..