Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Nisan '11

 
Kategori
Şiir
 

Acılar ve coşkular; son Türk ölene kadar

" Son Türk Ölene Kadar! . . ."

İçimde acı anı; ah güzelim Ardahan! . . .
Allahuekber Dağı. . . Nice Mezar Ata' dan. . .
Yüklenen yüklenene, Vatansever Enver' e! . . .
Ben Onu koyamam ki; gökten başka bir yere! . . .

İçimde bir coşkusun. . . Ah Ardahan. . Ardahan! . . .
Sana övgü düzülür; Edirne ve Kırklar' dan.
Her şiir ya ruhundan, ya esindir kanından,
Son Türk ölene kadar, asla bölünmez Vatan! . . .

Şimdi Şenlik sinende; Ah Ardahan. . . Ardahan! . . .
Nice selâm var sana, Antalya, İzmir, Van' dan! . . .
Her yıl görünür bize, Atatürk' üm Damal' dan,
Sanki seslenir bize; " Uyan diye uykudan! . . . "

" Uyan diye uykudan! . . . "

Nevzat Bilgiç
“Sıla Benim Gurbet Benim–
Memleketime Şiirler “
İsimli kitabımdan 

Bu blog Milliyet.com.tr sitesinden 0 kez görüntülenmiştir

 
Toplam blog
: 11
: 400
Kayıt tarihi
: 22.03.11
 
 

Memleket Şairi Nevzat Bilgiç'in TANITIM YAZISI: Sıla Benim, Gurbet Benim 'Memleketime Şiirler' ve On..